Na ovogodišnjoj svečanoj dodeli priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije za izuzetan profesionalni i društveni rad u oblasti tržišnih komunikacija, Agencija New Moment osvojila je 20 priznanja, a od toga 9 zlatnih, 6 srebrnih i 5 bronzanih.
9 zlatnih priznanja dobile su: kampanja Air Serbia u kategorijama Integrisana kampanja i Kampanja za promociju u inostranstvu; projekat Dani otvorene pivare za klijenta Carlsberg Srbija u kategoriji Direktna komunikacija; oglasna kampanja za Juvelirnicu; projekat Dan pažnje za klijenta Soko Štark osvojio je dva zlata – u kategorijama Brand PR kampanja i u kategoriji Odnos sa kupcima. Zlatno priznanje osvojio je i Web sajt agencije New Moment, projekat Bananica barcode u kategoriji Promocija na mestu prodaje i New Moment magazin u kategoriji izdavački projekat godine.
6 srebrnih priznanja dobili su projekti za borbu protiv poplava kompanije P&G i Divac fondacije u kategoriji Corporate PR; 2 projekta za klijenta Soko Štark – Najlepše Željice u kategoriji Brand PR i Najlepše želje – Mali znak pažnje u kategoriji Promocija na mestu prodaje; projekat Čuvarkućica u kategoriji CSR; New Moment Ideas Gallery je za izložbu Helmut Newton i erotska fotografija dobila priznanje u kategoriji Kreiranje vizuelnog identiteta i Outdoor oglašavanje, a u kategoriji Odnos prema kupcima za umetničku sezonu Art triler 2014.
5 bronzanih priznanja dobili su projekti: UNIQA danas u kategoriji Direktna komunikacija i UNIQA maraton u kategoriji Nestandardna mesta promocije; Jameson vešala za klijenta Pernod Ricard u kategoriji Element digitalne komunikacije, dok je New Moment Ideas Gallery dobila bronzano priznanje za izložbu Andy Warhol i američki Pop art u kategoriji Korporativni događaj.