, „Čuvamo u srcu“ ekskurzija, obišla jedan od regiona iz C kafa YouTube serijala, Gradski Magazin

„Čuvamo u srcu“ ekskurzija, obišla jedan od regiona iz C kafa YouTube serijala

Čuvena vinogradarska destinacija Oplenac i poznata Oplenačka berba, bili su prva destinacija jednog putovanja po Srbiji, uz C kafu. Raspoloženi putnici iz različitih delova zemlje, izabrani putem Facebook kviza o poznavanju C kafe YouTube serijala ’’Čuvamo u srcu’’, u prisustvu novinara, uputili su se ka Šumadiji. Tom prilikom, obišli su neke od lokacije iz pomenutog serijala, saznali malo poznate detalja o ovom regionu, ali i brojnim destinacijama u našoj zemlji od domaćina Milana Popovića, voditelja nekoliko interesantnih emisija, poput ’’Zadnja kuća Srbije’’ na Radio-televiziji Srbije.

Milan Popović je putnike upoznao sa delovima Šumadije, ali i sa mnogim lokacijama koje je posetio sa svojom suprugom Marijom, snimajući YouTube serijal „Čuvamo u srcu“ u saradnji sa C kafom. Uz nekoliko zanimljivih informacija, posetioci su imali priliku da obiđu crkvu Svetog Đorđa na Oplencu, koja je namenski izgrađena kao mauzolej dinastije Karađorđević, kuću kralja Petra u kojoj se danas nalaze mnoga umetnička dela, pisma, telegrami i beleške koje je lično pisao „čika Pera“, kao i jednu od najimpozantnijih vinarija šumadijskog predela „PIK Oplenac“. Putovanje je nastavljeno ka prelepom ambijentu etno-sela Lužnice, gde su posetioci imali priliku da se takmiče u kuvanju domaće C kafe, kao i da testiraju svoje znanje o destinacijama Srbije. Pobednici kviza i takmičenja u kuvanju kafe, osvojili su glavnu nagradu – paket C kafe.

Osmesi zadovoljnih putnika, domaće slatko iz Markovaca kao znak pažnje jedne od onih koji svoje jutro ne mogu da počnu bez kafe, samo su mali podsetnik da se u Srbiji tradicionalne vrednosti čuvaju u srcu.

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, Šta vam je sve potrebno za bioskop u kući?, Gradski Magazin

Šta vam je sve potrebno za bioskop u kući?

Proleće je uveliko u toku, ali nam smena sunca i oblaka poslednjih nekoliko dana remete …

, Mondelēz International objavio peti godišnji izveštaj „State of snacking“: Potrošači širom sveta nastavljaju da daju prednost užini, Gradski Magazin

Mondelēz International objavio peti godišnji izveštaj „State of snacking“: Potrošači širom sveta nastavljaju da daju prednost užini

Petu godinu zaredom užina je omiljenija od tradicionalnog obroka Uprkos globalnim ekonomskim izazovima, omiljeni snack …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin