Uz odjeke jasne sirene za toleranciju, ravnopravnost i bezuslovnu ljubav, Diesel je lansirao reklamnu kampanju za sezonu proleće/leto 2015 #DieselHigh. Ovo je ujedno bila i Diesel novogodišnja rezolucija.
Ona vas uzdiže, zahvaljujući njoj ste tolerantniji, uključeniji, LJUBAV je najbezuslovnije moguće osećanje. Kako objašnjava Nikola Formichetti, reč je o uzdizanju. „Uz nju uzdižete svoje duh. Šta god je potrebno, kako god to uradite i gde god da ste.” Osmišljena od strane kreativnog direktora Nicole Formichetti-ja i uz stilizaciju Anne Trevelyan, kampanja je lansirana uz hashtag DieselHigh zbog toga što je provokativna i ima optimistične implikacije — potrebu da iskosristite svaki trenutak u životu i uživate u vožnji.
“Toliko ludih stvari se dešava oko nas da su ljudi zaboravili da se zabavljaju! Veliki izazov je bio raditi sa avangardnim fotografom kao što je Nick Knight i navesti ga da uradi nešto što zaista retko radi a to je da slika ljude koji se smeju. Delovalo je spontano, kao da su radili selfije. Jednostavno, samo je škljocao aparatom“, izjavio je Nicola Formichetti.
Nova era DNK brenda Diesel počela je kampanjom #DieselReboot koja je evoluirala u #DieselHigh. U fokusu #DieselReboot bili su individualci i slavila je jedinstveni pogled na svet i kreativnost. Odatle smo se preselili u nove zajednice sa #WeAreConnected, dok sada stvaramo moćnu, pozitivnu energiju za svet uz #DieselHigh.