kompanija DIS, DIS okupio najveće domaće brendove i započeo kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“, Gradski Magazin

DIS okupio najveće domaće brendove i započeo kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“

Kompanija DIS pokrenula je jedinstvenu kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“ u kojoj učestvuju i najveći domaći proizvođači – Bambi, Imlek, Zlatiborac i Knjaz Miloš.


kompanija DIS, DIS okupio najveće domaće brendove i započeo kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“, Gradski Magazin

Današnjom konferencijom (12.06) za medije održanom u prostorijama beogradskog Medija centra, kompanija DIS pokrenula je jedinstvenu kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“ u kojoj, pored najvećeg domaćeg trgovinskog lanca, učestvuju i najveći domaći proizvođači – Bambi, Imlek, Zlatiborac i Knjaz Miloš.
Konferencijom za medije je označen početak kampanje, učestvovali su predstavnici svih pet kompanija – generalni direktor kompanije DIS Ivan Šuleić, Nemanja Brković (Bambi), Marija Malović (Imlek), Dijana Savić (Zlatiborac) i Milana Petrović (Knjaz Miloš).

kompanija DIS, DIS okupio najveće domaće brendove i započeo kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“, Gradski Magazin
Na konferenciji je najavljeno da će kompanija DIS, koja je idejni tvorac i nosilac kampanje, nastupiti tokom njenog trajanja sa ćiriličnim logotipom i sloganom „Naš, domaći“ – što je nedvosmislena pozicija koju drži skoro 30 godina.

Takođe, ambalaže proizvoda će biti postavljene na posebno kreiranim pozicijama koje su brendirane našim primarnim pismom, dok će potrošači, zahvaljujući ukazanom poverenju, samo u DIS marketima tokom trajanja kampanje moći da kupe limitiranu, ekskluzivnu ćiriličnu ambalažu Plazme.

kompanija DIS, DIS okupio najveće domaće brendove i započeo kampanju „Domaći zadatak: Kupi domaće“, Gradski Magazin
Generalni direktor najvećeg domaćeg trgovinskog lanca Ivan Šuleić, izrazio je da pored pozitivne reakcije auditorijuma očekuje i još bolje rezultate prodaje domaćih brendova u marketima DIS-a:

Želeli smo da stvorimo jaku integrisanu kampanju koja će obeležiti 2020. godinu u DIS-u. Ujedinjujući se sa najvećim srpskim brendovima na zajedničkoj misiji promocije domaćih proizvoda, mislim da smo to i uspeli i da smo završili najveći deo našeg domaćeg zadatka. U tom smislu, očekujemo i da će reakcija potrošača biti pozitivna i da ćemo ih na ovaj način podsetiti da je i pred njima jedan lep i lak domaći, a to je da kupe domaće u domaćoj trgovini.

Naglašavajući značaj kupovine domaćeg, g-din Šuleić je završio svoje izlaganje:

Kupovinom domaćih proizvoda, mi ne pomažemo samo brendovima, već i jednoj velikoj mreži zaposlenih ljudi, njihovim porodicama i čitavoj zajednici. Primera radi, uzimajući u obzir zaposlene koje naših pet kompanija upošljava, dolazimo do brojke od preko 4.000 ljudi.

Na ovaj način želimo da istaknemo da kompanije koje proizvode u Srbiji, upošljavaju ljude iz Srbije i plaćaju porez Srbiji, stvaraju vrednost za celu zajednicu čineći život svakog pojedinca boljim.“

Pogledajte reklamu:

 

Foto:PRessSerbia/promo

PRessSerbia

O Sinisa Kraljevic

Proveri takođe

, Kompanije Mondelēz International and Lotus Bakeries udružile snage u nameri da omoguće rast brenda Biscoff® u Indiji i kreiraju kobrendirane inovacije u kategoriji čokolade na ključnim tržištima, Gradski Magazin

Kompanije Mondelēz International and Lotus Bakeries udružile snage u nameri da omoguće rast brenda Biscoff® u Indiji i kreiraju kobrendirane inovacije u kategoriji čokolade na ključnim tržištima

Mondelēz će vršiti proizvodnju, plasman, distribuciju i prodaju Lotus Biscoff® brenda u Indiji, značajno šireći …

, Elegantan dom uz komode u kašmir dekoru, Gradski Magazin

Elegantan dom uz komode u kašmir dekoru

Ukoliko želite istaknuti detalj u vašem enterijeru, razmislite o komodi. Pored izraženog stila, komoda je …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin