sniženje, Fashion Company : Finalno sniženje do 70%, Gradski Magazin

Fashion Company : Finalno sniženje do 70%

FINALNO SNIŽENJE DO 70% + DODATNIH 20% POPUSTA

U prodavnicama Fashion Company startovala je finalna faza sniženja do 70% popusta na kolekciju jesen/zima 2014. sa dodatnih 20% popusta na kasi. Očekujemo Vas u našim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu. Sniženje traje do 22. marta 2015. godine. Vaš Fashion Company!

POKLON VAUČER OD 20%

Kupovinom robe iz kolekcije jesen/zima 2014. U prodavnicama Fashion Company ostvarujete pravo na popust – vaučer u visini 20% od vrednosti iznosa na vašem fiskalnom računu. Stečeni vaučer možete iskoristiti za kupovinu robe iz kolekcije proleće/leto 2015 u naznačenom periodu. Očekujemo Vas u našim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu do 22. marta 2015. Vaš Fashion Company!

Fashion Company je najveća domaća kompanija koja se bavi modom i modnom maloprodajom i veleprodajom sa preko 60 svojih maloprodajnih mesta u Srbiji i regionu (Crna Gora, Makedonija, Hrvatska). Brendovi koje Fashion Company zastupa pripadaju klasi svetski poznatih modernih urbanih brendova kao što su: Diesel, Calvin Klein, Premiata, Levi’s, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Replay, Timberland, Camper, Cesare Paciotti, Bata, Liu Jo, Guess, Desigual, NZA New Zealand, Gaudi, Paciotti 4US, Maison Scotch, UGG@Australia i mnogih drugih. Specifičnost poslovanja Fashion Company jeste ponuda široke lepeze odevnih proizvoda, obuće i aksesoara, zrela maloprodaja, poznati svetski brendovi i geografski različite ali uvek premium lokacije na kojima posluje. Misija Misija Fashion Company je da omogući našim potrošačima da kroz brendove koje zastupamo izraze svoj lični stil, da se prilikom posete našoj maloprodaji ispune novom energijom i da dožive pozitivno i prijatno iskustvo u svakom kontaktu sa nama. Naš zaštitni znak „Mašta izvan granica“ – ovo je pravi primer kako stvaramo sopstvene vrednosti. Naše ime Naziv Fashion Company opisuje odnos prema selekciji brendova koje zastupamo, ljudima, potrošačima i zivotnoj sredini. Estetika i visok standard kao životni stil su utkani u svaku poru našeg odnosa prema radu i okolini. Stil rukovodenja kompanijom ” Sloboda unutar zadatih okvira ” Svaki od naših brendova uživa visok stepen autonomije ali i odgovornosti kako bi sačuvao kreativnu slobodu uz primenu globalne strategije. Ono čemu težimo je nedvosmislena i jasna slika naše kompanije ka potrošačima kao i strateško pozicioniranje na tržistu na kome radimo. Na nivou Fashion Company smo postavili jasne smernice po kojima posluju svi naši saradnici. Pružamo visok nivo „back office“ usluga maloprodaji i veleprodaji koje su efikasnije kada se operacije sprovode na zajedničkom nivou.

O Gradski Magazin

Proveri takođe

, BALKAN BUSINESS WOMEN AWARDS 2024., Gradski Magazin

BALKAN BUSINESS WOMEN AWARDS 2024.

Svečana dodela priznanja BALKAN BUSINESS WOMEN AWARDS 2024, održana je 13. maja, u hotelu Hyatt …

, Đurovićeva vizija se ostvaruje: Vrnjačka Banja očekuje rekordan broj gostiju!, Gradski Magazin

Đurovićeva vizija se ostvaruje: Vrnjačka Banja očekuje rekordan broj gostiju!

321 SRBIJA – Odlukom višečlanog stručnog žirija, prestižno godišnje priznanje Udruženja „3,2,1 Srbija“, projekta od …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin