Najnovije Vesti
FORMA IDEALE PONOVO OMILJENI DOMAĆI BREND NAMEŠTAJA MEĐU POTROŠAČIMA, Gradski Magazin

FORMA IDEALE PONOVO OMILJENI DOMAĆI BREND NAMEŠTAJA MEĐU POTROŠAČIMA

FORMA IDEALE PONOVO OMILJENI DOMAĆI BREND NAMEŠTAJA MEĐU POTROŠAČIMA, Gradski MagazinJubilarno, deseto priznanje Moj izbor dodeljeno je najuspešnijim domaćim brendovima i kompanijama. U konkurenciji od oko 1000 domaćih brendova i proizvoda u 27 kategorija, kompanija Forma Ideale je, prema glasovima potrošača, proglašena za omiljeni brend među korisnicima interneta.

“Drago nam je da smo nakon prošlogodišnjeg priznanja Moj izbor za omiljeni brend među proizvođačima nameštaja, u godini u kojoj obeležavamo četvrt veka postojanja, upravo od potrošača ponovo dobili ovu nagradu. Ona je potvrda ne samo da imamo kvalitetne proizvode atraktivnog dizajna već i da smo primenom novih tehnologija i prilagođavanjem naših proizvoda i usluga konceptu on line kupovine, uspeli u nameri da ti proizvodi budu dostupni što većem broju potrošača širom Srbije. Istovremeno, ovo priznanje nas obavezuje da budemo još bolji, da potrošačima ponudimo još inovativnija rešenja i moderne proizvode koji u vrlo kratkom roku mogu biti implementirani u njihovim domovima. Sa velikom posvećenošću nastavićemo put uspeha, pažljivo osluškujući potrebe naših kupaca kako u zemlji, tako i van njenih granica, jer želimo da uz kreativnost, kvalitet i inovativnost i dalje budemo deo vaših domova“, izjavio je Aleksandar Ružesković, direktor marketing sektora kompanije Forma Ideale.

Kompanija Forma Ideale ove godine obeležava 25 uspešnih godina iza kojih stoji 1700 zaposlenih koji osmišljavaju, proizvode i distribuiraju više od 600 artikala iz programa pločastog i tapaciranog nameštaja. Kapacitet proizvodnje čini 2.5 miliona komada nameštaja godišnje u dva proizvodna pogona. Krajem prošle godine je počeo da radi i nov Distributivni centar kompanije Forma Ideale u Kragujevcu čime je dobijeno više od 70 000 kvadrata proizvodno-skladišnog prostora. Razgranata maloprodajna mreža u našoj zemlji obuhvata više od 30 salona koji se prostiru na više od 60.000 kvadrata u gotovo svim većim gradovima u Srbiji. Istovremeno, 85 odsto proizvoda kompanija plasira kroz izvoz u više od 50 zemalja Evrope, Azije, Afrike i Latinske Amerike, pri čemu izvoz na tržišta EU tokom poslednjih godina beleži dvocifrene stope rasta.

Priznanje Moj izbor jedinstveno je po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Jubilarnu, desetu godinu zaredom, kampanju Moj izbor organizuje udruženje Moja Srbija, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova. Akcija Moj izbor 2020 organizovana je uz podršku potpredsednice Vlade Republike Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije i Grada Beograda.

 

O Marija Nikolić

Proveri takođe

Doktor Kon, SITUACIJA U BEOGRADU KATASTROFALNA: Doktor Kon upozorava na stanje u bolnicama srpske prestonice, Gradski Magazin

SITUACIJA U BEOGRADU KATASTROFALNA: Doktor Kon upozorava na stanje u bolnicama srpske prestonice

Smirivanje situacije očekuje se tek za dve nedelje, procenjuje epidemiolog Predrag Kon i ukazuje da …

gradskom prevozu, PROMENE U GRADSKOM PREVOZU: Evo koliko putnika će moći da uđe u autobus, Gradski Magazin

PROMENE U GRADSKOM PREVOZU: Evo koliko putnika će moći da uđe u autobus

Svi prevoznici kao i Gradsko saobraćajno preduzeće dobiće obeveštenje o preporučenom broju putnika koji bi …

Leave a Reply

Your email address will not be published.