Sladoledi Frikom koje je kreirao čuveni marketinški mag Dragan Sakan, juče su proslavili 40 godina postojanja, a proslavu rođendana organizovala je njegova Agencija “New Moment”.
Te davne 1975. godine u svetu su se dešavali razni bitni događaji, pojavio se Sony Walkman, Mark Špic je postavio 7 svetskih rekorda na Olimpijadi u Minhenu, prikazivala se serija “Grlom u jagode”, a u Beogradu je osnovan Frikom u kom počinje proizvodnja sladoleda i testa. Te godine rođeni su Rumenko, Čoko moko, Rum koktel, Leni i Kapri, sladoledi koji su se upisali u listu najvoljenijih domaćih brendova.
Tvorac najpoznatijih imena sladoleda uz koje su odrastale generacije, bio je Dragan Sakan, jedan od osnivača advertajzinga na Balkanu, kreativni genije i osnivač Agencije “New Moment”. Tako je i početak proizvodnje sladoleda, vezan za začetke profesije advertajzinga u našoj zemlji.

Danas, 40 godina kasnije, upravo je kompanija Dragana Sakana, koju danas vode njegovi sinovi Žarko i Lazar, zadužena za kreativno osmišljavanje i proslavu rođendana jedne od najuspešnijih kompanija u Srbiji, kompanije Frikom i brendova koji su ulepšali detinjstvo svih nas.
Tim povodom, Žarko Sakan, predsednik kompanije New Moment New Ideas Company je izjavio na proslavi 40. godišnjice Frikoma:
“Ovo veče u kome proslavljamo 40 godina sladoleda kojima je dao ime moj otac i kreirao prvu kampanju za njihovo predstavljanje u našoj zemlji, je za mene veoma emotivno.Posebno mi je drago što nakon 40 godina, u duhu tradicije i kreativnosti, ponovo sarađujemo sa kompanijom Frikom upravo na proslavi rođendana ovih brendova. To je dokaz da kreativnost ne zna za vreme, jer imena Leni, Čoko Moko i Kapri i danas izazivaju osmeh na licima, kako nas koji smo odrastali uz njih, tako i naše dece do čijih srca i nakon toliko godina, lako nalaze put.“
