Prolećna kampanja za američki brend MARCIANO GUESS predstavlja zadivljujuću plejadu atraktivnih devojaka.
Kampanju je osmislio kreativi direktor Paul Marciano predsednik kompanije Guess, dok fotofrafiju potpisuje dinamični Duo Hunter i Gatti.
Fotografije prikazuju modele u smelim seksi pozama ispred hladne vodeno plave pozadine sa elegantnim belim gigantskim logom M koji odvlače poglede posmatrača sa jarkih boja i jedinstvenih printova iz prolećnog dela kolekcije. Kampanja predstavlja najiščekivanije modne siluete sezone. Za dame, tu su večernje haljine, kombinezoni, pencil suknje, blejzeri i koktel haljine prožete cvetnim detaljima i seksi animal printovima u rasponu od bebi roze, zelene, breskve i energetskih plavih nijansi. Mini haljine sa zlatnim lancem i rajsfešlusom daju nesvakidašnju notu silueti i edgy crtu ultra-ženskoj kolekciji. Za muškarce, tu su čisti i rafinirani strukturirani blejzeri, pantalone i polo majice kratkih rukava uz bomber jakne i lagane džempere u smelim jarkim bojama.
Kolekciju proleće/leto možete kupiti u prodavnici Marciano Guess u Beogradu – Knez Mihailova 33, kao i Guess radnjama u Delta city i Ušće shopping centru, te Novom Sadu – Pozorišni trg 7 i multibrand prodavnicama Fashion&Friends u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.