I TO JE MOGUĆE: Čak 1.700 razgovora u minuti može da obavi 1 čet bot, I TO JE MOGUĆE: Čak 1.700 razgovora u minuti može da obavi 1 čet bot, Gradski Magazin

I TO JE MOGUĆE: Čak 1.700 razgovora u minuti može da obavi 1 čet bot

I TO JE MOGUĆE: Čak 1.700 razgovora u minuti može da obavi 1 čet bot, I TO JE MOGUĆE: Čak 1.700 razgovora u minuti može da obavi 1 čet bot, Gradski MagazinČet bot tehnološke kompanije Daktela sposoban je da obavi čak 1.700 razgovora u minuti. Glavna prednost, pored samog broja razgovora, je i ta što kompanije usled akutnog nedostatka kadrova ne moraju iznova da obučavaju operatere, niti da traže nove ljude u situaciji kada zaposleni napreduju u kompaniji ili daju otkaz. Iako postoji bojazan da čet botovi prete da zamene operatere i apsolutno ukinu ljudski faktor u komunikaciji. Iz kompanije Daktela, koja je jedan od svetskih lidera u ovoj oblasti, kažu da je to nemoguće.

Čet botovi su važni, kako za kompanije, tako i za korisnike. Njihova primena omogućava 24-časovnu podršku korisnicima, klijentima i kupcima, bez dodatnih troškova usled smenskih angažmana zaposlenih. Međutim, njihova suština se ne ogleda u tome da u potpunosti zamene ljudski faktor. Njihova primarna funkcija je da obavljaju jednostavnu komunikaciju, a da zaposlene rasterete i oslobode im vreme za bavljenje složenijim potrebama korisnika. Korisnici su takođe na dobitku, jer više ne moraju da čekaju na vezi da im se neko iz kol centra javi. To čekanje da se aktivira smena ili da prođe neradni vikend je postalo veoma iritirajuće, pogotovo u današnjem vremenu, kada se sve odvija velikom brzinom. Čekanje operatera je postalo sinonim za gubljenje vremena i živaca, ali i (ne)zadovoljnih korisnika/klijenata.

“Iskreno, ne mislim da će veštačka inteligencija zameniti ljude. Trenutno je u žiži interesovanja i znamo da odlično može da obavi mnoge zadatke. Neke, možda, preciznije nego ljudi usled prisustva takozvanog “ljudskog faktora”. Međutim, veliki broj zadataka i dalje nije moguće uraditi samo pomoću nje. Ona je idealna za jednostavne i ponavljajuće zadatke koji već imaju pripremljenu strukturu za određene poslove, kao što su, na primer, zakazivanje termina; kupovina proizvoda; rezervacije turističkih aranžmana ili informacije o stanju proizvooda u apotekama. Znamo odlično iz prakse, u zemljama u kojim poslujemo, da će ih veštačka inetligencija brže i lakše rešiti. To sa ljudima nije moguće, jer su greške moguće zbog prezasićenja i ponavljanja jednoličnih radnji.”, kaže Rihard Bar, jedan od suosnivača kompanije Daktela.

On navodi da je zaista savršeno to što čet, vois ili i-mejl botovi rade 24/7 cele godine. Oni veoma precizno i istovremeno pokrivaju sve kanale komunikacije (omnikanal komunikacija) – od Instagrama, Vibera, WUp-a, preko mejlova, telefona i Fejsbuka. “Prednost ovog Sistema je što ne morate trošiti mnogo vremena na obuku ako vaš zaposleni, na primer, da otkaz. Jednom kada naučite bota kako da koristi vaš sistem ili reši problem, on će to obaviti savršeno, sa manje mogućnosti za grešku”, navodi Rihard.

Ovakvo rešenje idealno za kompanije koje imaju više od 10 zaposlenih, jer već sa toliko osoba postoji veliki obim interne i spoljne komunikacije, koju treba dodatno pokriti i ispratiti sistemski, a veštačka inteligencija to odlično izvršava.

Pre pet godina nije bilo tako jednostavno, ali sada je lako podučiti veštačku inteligenciju.

“Ona apsolutno može pomoći zaposlenima, ali i samim kompanijama da budu brži i efikasniji. U naše rešenje možemo uključiti svu komunikaciju, iz svakog kanala. Pružamo podršku korisnicima na lokalnom jeziku i po tome smo jedinstveni na tržištu. Ne morate trošiti velike svote novca u pronalaženju novih ljudi koje ćete obučavati radu sa sistemom, upravo zbog njegove jednostavnosti i sigurnosti” – zaključuje Rihard.

Daktela planira sveobuhvatniji inovacioni projekat, tokom kojeg će ChatGPT postati deo celokupnog portfolija proizvoda i stvoriti prvi pravi omnikanal veštačke inteligencije. Od nedavno ovaj međunarodni softverski lider posluje i na našem tržištu.

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, Samsung i Google Cloud predstavili generativnu veštačku inteligenciju u Samsung Galaxy S24 seriji, Gradski Magazin

Samsung i Google Cloud predstavili generativnu veštačku inteligenciju u Samsung Galaxy S24 seriji

Implementacija Google Gemini Pro i Imagen 2 modela donosi nove funkicije teksta, glasa i fotografije …

, Promocija knjige „Sama među ljudima“ u Vukovom božićnom kutku, Gradski Magazin

Promocija knjige „Sama među ljudima“ u Vukovom božićnom kutku

U novootvorenoj radnji “Vukov božićni kutak” u TC Galerija, održana je promocija knjige „Sama među …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin