Najnovije Vesti
finalisti, IZABRANI FINALISTI EFFIE AWARDS SERBIA, Gradski Magazin

IZABRANI FINALISTI EFFIE AWARDS SERBIA


Kompanije čiji su se brendovi i kampanje našle na listi najefektivnijih u ovoj fazi takmičenja su: Heineken, Grand Prom, The Coca-Cola Company, Imlek, UniCredit banka, Erste Bank, Banca Intesa, Vip Mobile, Delhaize, Mercator-S i Koncern Bambi.

Glavne agencije, odnosno agencije koje su prijavile ove radove su: Executive Group, Idea Plus Communications, Leo Burnett/Publicis One, Communis, McCann Beograd, Ovation BBDO i kompanija Mercator-S.

– Prva runda žiriranja je važan deo Effie procesa i činjenica da je uspešno sproveden, u smislu poštovanja pravila i standarda ovog međunarodnog takmičenja, dobar je znak za IAA kao organizatora, ali i celu našu industriju. Naš žiri je jedan od najreprezentativnijih ne samo u Evropi, već i u svetu imajući u vidu da se ovaj Festival održava u 42 zemlje. Takođe, dobar znak za industriju je i veliki broj prijavljenih radova u čak 17 kategorija. Effie kod nas sve više biva prepoznat kao priznanje koje se dodeljuje uspešnim marketinškim aktivnostima koje su postigle ili premašile postavljene ciljeve brendova i kompanija. Zaista bih da se zahvalim svima koji su na bilo koji način podržali održavanje Effie Awards i ove godine – kaže Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.

U prvoj rundi žiriranja učestvovala su ukupno 44 stručnjaka u oblasti marketinških komunikacija, koji su imali zadatak da od više desetina pristiglih radova izaberu one koje smatraju najefektivnijim.

Žiriranje je sprovedeno u toku dva dana koje su moderirali potpredsednica Žirija, Jelena Šarenac (Henkel) i predsednik, Srđan Bogosavljević (Ipsos).

Finalna runda žiriranja zakazana je za 11. maj, a gala ceremonija na kojoj će biti dodeljena priznanja najuspešnijima za 13. jun.

 

Izvor: PRess Serbia

O Sinisa Kraljevic

Proveri takođe

Krizni štab, KRIZNI ŠTAB ODLUČIO: Ove mere važe za vikend pred Novu godinu, Gradski Magazin

KRIZNI ŠTAB ODLUČIO: Ove mere važe za vikend pred Novu godinu

Radno vreme maloprodajnih i ugostiteljskih objekata za predstojeći vikend biće do 20 sati, upravo je …

nove mere, NOVE MERE KRIZNOG ŠTABA: Tržni centri i frizeraji do 20h kao i kafići, ali BEZ MUZIKE!, Gradski Magazin

NOVE MERE KRIZNOG ŠTABA: Tržni centri i frizeraji do 20h kao i kafići, ali BEZ MUZIKE!

U Palati Srbija nešto posle 9 časova završena je sednica Kriznog štaba koja je počela …

Leave a Reply

Your email address will not be published.