, Izložba“Dahlia kroz istoriju“ uoči stogodišnjice poslovanja, Gradski Magazin

Izložba“Dahlia kroz istoriju“ uoči stogodišnjice poslovanja

Kompanija za proizvodnju kozmetike Dahlia priredila je nezaboravan događaj za predstavnike medija i influensere koji su imali priliku da posete fabriku i da uživaju u tematskoj izložbi pod nazivom Dahlia kroz istoriju. Pored toga prisutni su obogatili svoje iskustvo u jedinstvenoj mini laboratoriji Dahlia lab gde su napravili kremu za lice prema svojim željama i poneli jedinstvenu uspomenu iz Dalije.

Iskazujući zadovoljstvo i ponos, jer nekadašnji gigant obeležava vek trajanja u novom ruhu, gostima su na događaju obratile dame koje stoje ispred kompanija Dahlia i Siberian Wellness.

Izuzetno mi je zadovoljstvo što smo se ponovo okupili, ovoga puta kod nas u kompaniji, jer smatram da je to najbolji način da se stekne uvid u to šta radimo. Naša misija je da stvaramo efikasne i zdravije kozmetičke proizvode, osmišljene sa namerom da poboljšaju ne samo izgled već i celokupno blagostanje ljudi. Iza nas je vek trajanja Dalije, takav kredibilitet oslanja se na istraživanja i stvaranja vrednosti koje implementiramo sa ciljem da dobijemo najbolje moguće rezultate“, rekla je Tatjana Germanovna, predsednica kompanije Siberian Wellness.

, Izložba“Dahlia kroz istoriju“ uoči stogodišnjice poslovanja, Gradski Magazin
Izložba“Dahlia kroz istoriju“ uoči stogodišnjice poslovanja 4

Pokazali smo da sinergija između dve kompanije kroz spoj tradicije sa jedne strane, i tehnologije sa druge, pravi recept za uspeh. Oslanjajući se na najnovije tehnologije i naučna saznanja naši stručnjaci uveliko rade na novim linijama proizvoda. Posvećeni proizvodnji visokokvalitetnih proizvoda koji korisnicima pružaju različite benefite, imamo jedinstvenu priliku da proširimo ponudu kompanije Dahlia i zadovoljimo potrebe tržišta na višem nivou“, rekla je Dragana Orlandić, CEO kompanije Dahlia. 

Novi unapređeni portfolio Dahlia kozmetičkih proizvoda za negu predstavljaće spoj snage tradicije i modernih tehnologija. Gosti su ovom prilikom dobili na poklon proizvode za domaćinstvo pod brendom Siberian Wellness -a – „Green pin“  , čija efikasnost je višestruka, a sastav takav da ne zagađuje planetu.

Budući planovi kompanije Dahlia je da novi proizvodi prate isti put, da budu zdraviji i osmišljeni sa namerom da unaprede opšte blagostanje i postanu neizostavan deo svakodnevne nege za one koji brinu o svom izgledu i zdravlju.

, Izložba“Dahlia kroz istoriju“ uoči stogodišnjice poslovanja, Gradski Magazin
Izložba“Dahlia kroz istoriju“ uoči stogodišnjice poslovanja 5

Podsećanja radi, investicijom vrednom 15 miliona evra, kompanija Dahlia preuzeta je  od strane Siberian Wellness krajem 2022. godine. Zahvaljujući kooperaciji sa globalnim brendom Siberian Wellness, Dahlia sada ima priliku da iskoristi sve prednosti nove saradnje kako bi se prilagodila modernim zahtevima tržišta i nastavila svoj uspešan put.

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, Samsung Galaxy Z Fold6 i Z Flip6 podižu Galaxy AI na novi nivo, Gradski Magazin

Samsung Galaxy Z Fold6 i Z Flip6 podižu Galaxy AI na novi nivo

Upoznajte novu verziju Galaxy AI, unapređenu jedinstvenim preklopnim formatom Galaxy Z serije i povezanog Galaxy …

, SHAPING FUTURES” –  DRUŠTVENO ODGOVORNA INICIJATIVA PRVI PUT U SRBIJI U SARADNJI SA ŠKOLOM ZA NEGU LEPOTE, Gradski Magazin

SHAPING FUTURES” –  DRUŠTVENO ODGOVORNA INICIJATIVA PRVI PUT U SRBIJI U SARADNJI SA ŠKOLOM ZA NEGU LEPOTE

“Shaping Futures” je internacionalna, društveno odgovorna inicijativa koja uvodi mlade ljude u veštine frizerskog zanata. Inicijativa …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin