Najnovije Vesti
Kako do boljeg sna, Gradski Magazin

Kako do boljeg sna

Evo četri načina kako da dođete do boljeg sna

Stres, neredovna ishrana, nedostatak fizičke aktivnosti znatno utiču na pogoršanje sna, a samim tim i na zdravstveno stanje čoveka. U današnje vreme je gotovo nemoguća misija živeti život bez stresa, ali postoji nekoliko načina kako možete poboljšati svoj san i probuditi se odmorniji i s više energije za nove radne izazove.

Kako do boljeg sna, Gradski Magazin
1. Spisak obaveza

Uveče, pred spavanje, zapišite na listu papira sve obaveze koje vas čekaju struadan, kao i raspored njihovog odrađivanja. Na taj način ćete mirnije otići na spavanje i poštedeti sebe nepotrebnog nerviranja od ranog jutra, pokušavajući da se setite svega što ste planirali za taj dan.

2. Joga istezanje

Nakon vecernjih rituala sređivanja, odradite 10-ominutno istezanje. Na taj način ćete omogućiti svom telu da se pre opusti i brže ćete utonuti u san.

3. Hrana za bolji san

Postoje namirnice koje bi trebalo da izbegavate pred spavanje kao što su – masna i začinjena hrana, visoko kalorična hrana koje otežavaju varenje i teraju vaš organizam da ostaje aktivan tokom cele noći, remeteći vam san. Isto tako postoje i namirnice koje blagotvorno utiču na san. Za večeru pojedite ribu sa jasmin pirinčem, popijte šolju jogurta ili gustog soka od višnje, ali i voće poput banane i kivija koji utiču na proizvodnju melatonina – hormona koji poboljšava san.

4. Zamračena prostorija

Uključena lampa, TV ili kompijuter u sobi gde spavate, kao i svetlost s ulice će vašem mozgu slati signale da još uvek nije vreme za spavanje i on će nastaviti da radi tokom cele noći. Zato iskljčite sva veštačka svetla, navucite zavese i dozvolite vašem mozgu da se potpuno odmori tokom spavanja.

O Bojana Djurovic

GiO urednica, mail: bojana.djurovic@gradskimagazin.rs

Proveri takođe

NOVO: Q10 ENERGY LINIJA – ZA KOŽU PUNU ENERGIJE I MANJE BORA!, Gradski Magazin

NOVO: Q10 ENERGY LINIJA – ZA KOŽU PUNU ENERGIJE I MANJE BORA!

Recite zbogom umornoj koži! Užurban tempo života, dehidracija i nedovoljno sati sna mogu da utiču …

NOVE MERE, OD DANAS NA SNAZI NOVE MERE: Skraćuje se radno vreme objekata, ali će neki biti otvoreni i POSLE 23 SATA, Gradski Magazin

OD DANAS NA SNAZI NOVE MERE: Skraćuje se radno vreme objekata, ali će neki biti otvoreni i POSLE 23 SATA

Na predlog Kriznog štaba od danas će radno vreme ugostiteljskih, trgovinskih i zanatskih objekata biti …

Leave a Reply

Your email address will not be published.