, Kompanije Mondelēz International and Lotus Bakeries udružile snage u nameri da omoguće rast brenda Biscoff® u Indiji i kreiraju kobrendirane inovacije u kategoriji čokolade na ključnim tržištima, Gradski Magazin

Kompanije Mondelēz International and Lotus Bakeries udružile snage u nameri da omoguće rast brenda Biscoff® u Indiji i kreiraju kobrendirane inovacije u kategoriji čokolade na ključnim tržištima

  • Mondelēz će vršiti proizvodnju, plasman, distribuciju i prodaju Lotus Biscoff® brenda u Indiji, značajno šireći svoje prisustvo na indijskom tržištu keksa
  • Kompanije će razvijati ko-brendirane inovacije u kategoriji čokolade kombinujući Biscoff® sa Cadbury, Milka i drugim ključnim brendovima u Evropi, uz mogućnost globalnog širenja  

Beograd, 13. jun. 2024 – Kompanije Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ) i Lotus Bakeries (Euronext: LOTB) objavile su strateško partnerstvo u nameri da omoguće širenje plasmana i rast brenda Biscoff® u kategoriji keksa u Indiji, kao i da razviju zanimljive nove čokoladne proizvode kombinujući jedinstven, karamelizovan, hrskav Biscoff® ukus i teksturu sa Mondelēz-ovim čuvenim Cadbury, Milka i drugim ključnim brendovima čokolade u Evropi, uz mogućnost globalnog širenja. Ovo partnerstvo pruža nove mogućnosti obema kompanijama da ubrzaju svoje ambicije rasta u atraktivnim kategorijama čokolade i keksa, uz opcije da se prošire na dodatna tržišta i/ili u sličnim kategorijama.

U okviru partnerstva, kompanija Mondelēz International iskoristiće svoju široku distributivnu mrežu i prisustvo na lokalnom tržištu da proizvodi, plasira, distribuira i prodaje Biscoff® keks u Indiji. Kompanija Lotus Bakeries ima za cilj da postigne značajnu vidljivost i rast prodaje na ovom tržištu sa velikim potencijalom, dok će Mondelēz ojačati svoje već snažno prisustvo u tradicionalnoj i u modernoj trgovini kako bi proširio svoju ponudu keksa u premijum segmentu sa velikom potražnjom.

, Kompanije Mondelēz International and Lotus Bakeries udružile snage u nameri da omoguće rast brenda Biscoff® u Indiji i kreiraju kobrendirane inovacije u kategoriji čokolade na ključnim tržištima, Gradski Magazin
Kompanije Mondelēz International and Lotus Bakeries udružile snage u nameri da omoguće rast brenda Biscoff® u Indiji i kreiraju kobrendirane inovacije u kategoriji čokolade na ključnim tržištima 3

Pored rasta brenda Biscoff® u Indiji, dve kompanije će zajedno raditi na razvoju i plasmanu ko-brendiranih čokoladnih proizvoda na drugim tržištima. Iako su specifični formati još uvek u ranoj fazi razvoja, kompanije imaju za cilj da ponude inovacije u kategoriji čokolade koje će iznenaditi i oduševiti potrošače. Očekuje se da će prvi ko-brendirani proizvodi biti lansirani početkom 2025. godine, uz Cadbury i Biscoff® u Velikoj Britaniji i Milka i Biscoff® u Evropi.

“Radujemo se partnerstvu sa kompanijom Lotus Bakeries u nameri da omogućimo rast brenda Biscoff® u Indiji, gde već uživa lojalnost potrošača”, rekao je Dirk Van de Put, predsednik Upravnog odbora i izvršni direktor kompanije Mondelēz International. “Ovo partnerstvo pomoći će da ubrzamo naš strateški fokus u kategoriji keksa ponudom premijum brenda voljenog na brojnim tržištima mnogo široj populaciji. Istovremeno, radujemo se zajedničkom razvoju novih, inovativnih čokoladnih ukusa i formata u Evropi, što će dodatno ojačati konstantnu lojalnost potrošača čuvenim brendovima obe kompanije.”

“Drago nam je što smo udružili snage sa svetskim igračem broj jedan u kategoriji biskvita, kompanijom Mondelēz International i zahvalni smo što imaju poverenje u naš brend Biscoff®”, izjavio je Jan Boone, izvšrni direktor kompanije Lotus Bakeries. “Radujemo se što će nam njihova komercijalna ekspertiza, znanje i prisustvo na specifičnom tržištu u Indiji biti osnova daljeg uspeha i verujemo da je sada pravo vreme za širenje naše distribucije na ovom rastućem tržištu. Dodatno, drago nam je da naš Biscoff® brend pridodamo jednoj od vodećih svetskih kompanija za proizvodnju čokolade. Naši sjajni ukusi savršeno upotpunjuju jedni druge i uvereni smo da će naša zajednička posvećenost inovacijama i kvalitetu oduševiti kupce i potrošače.”

O kompaniji Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) ohrabruje potrošače da pravilno konzumiraju užinu u preko 150 zemalja širom sveta. Sa neto prihodom od oko 36 milijardi dolara u 2023. godini, kompanija predvodi budućnost snacking-a uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su Oreo, Ritz, LU, Clif Bar and Tate’s Bake Shop biskviti i peciva, kao i čokolade Cadburi Dairi Milk, Milka i Toblerone. Mondelēz International je ponosan član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Za više informacija posetite www.mondelezinternational.com ili pratite kompaniju na Twitteru na www.twitter.com/MDLZ .

O kompaniji Lotus Bakeries
Kompanija Lotus Bakeries, osnovana je 1932. a sa svojim brendovima među kojima su Lotus®, Biscoff®, nākd®, TREK®, BEAR®, Kiddylicious®, Peter’s Yard®, Dinosaurus®, Peijnenburg® and Annas®

posluje širom sveta u segmentu snacking-a. Sa sedištem u Belgiji, Lotus Bakeries je dinamična i internacionalno orijentisana kompanija sa proizvodnim pogonima u Belgiji, Holandiji, Francuskoj, Švedskoj, Južnoj Africi i Sjedinjenim Američkim Državama. Treći proizvodni pogon za Biscoff®  trenutno je u izgradnji na Tajlandu i počeće sa radom do 2026. Kompanija ima 23 prodajne organizacije u Evropi, Americi, Aziji i Australiji, a takođe radi sa komercijalnim partnerima u oko pedeset zemalja širom sveta. Lotus Bakeries ima oko 3.000 zaposlenih i ostvario je prihod od 1.063,0 miliona evra u 2023. Lotus Bakeries je uvršten na Euronext Brussels i u indekse STOXX Europe 600®, MSCI Developed Europe®, FTSE All-World® i BEL20®. Većina deonica je u vlasništvu porodice Boon i Stevens.  Za više informacija posetite www.lotusbakeries.com ili pratite kompaniju na LinkedIn-u.

Izjave o budućnosti 

Ovo saopštenje za medije sadrži izjave o budućnosti. Namena određenih reči i njihovih varijanti poput „hoće“, „može“, „očekuje“, „planira“ i „nastavlja“ i sličnih izraza jeste da ukažu na ove izjave o budućnosti uključujući, ali ne ograničavajući se na izjave uverenja ili očekivanja i izjave o liderskoj poziciji kompanije Mondelēz International u industriji snacking-a. Ove izjave o budućnosti su podložne raznim rizicima i neizvesnostima, od kojih su mnoge van kontrole kompanije Mondelēz International, što bi moglo da dovede do toga da se stvarni rezultati kompanije Mondelēz International materijalno razlikuju od onih naznačenih u ovim izjavama o budućnosti. Proverite i faktore rizika kompanije Mondelēz International jer mogu biti povremeno ažurirani, a navedeni su u dokumentima podnetim američkoj Komisiji za hartije od vrednosti, uključujući najnoviji Godišnji izveštaj na formularu 10-K i naknadne kvartalne izveštaje na formularu 10-Q. I drugi faktori koji trenutno nisu poznati kompaniji Mondelēz International ili koje trenutno ne smatra relevantnim mogu da dovedu do toga da se stvarni rezultati kompanije Mondelēz International materijalno razlikuju od onih predviđenih u bilo kakvim izjava o budućnosti koje kompanija daje. Mondelēz International se odriče i ne preuzima nikakvu odgovornost za ažuriranje ili revidiranje bilo koje izjave o budućnosti u ovom saopštenju za medije, osim ako na to nije obavezan važećim zakonom ili regulativom. 

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, Veštačka inteligencija je u modi, evo i zašto, Gradski Magazin

Veštačka inteligencija je u modi, evo i zašto

Tehnologija se razvija iz dana u dan i pravi je izazov ići u korak sa …

, Odabir idealnog trpezarijskog stola – estetika, dimenzije i funkcionalnost, Gradski Magazin

Odabir idealnog trpezarijskog stola – estetika, dimenzije i funkcionalnost

Kada razmišaljamo o odabiru dobrog trpezarijskog stola, postoji nekoliko faktora na koje bi trebalo da …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin