NIVEA, Kroz globalnu kampanju #CareForHumanTouch NIVEA ističe važnost ljudskog dodira, Gradski Magazin
Foto: Promo

Kroz globalnu kampanju #CareForHumanTouch NIVEA ističe važnost ljudskog dodira

Ljudski dodir je osnovna potreba svih nas koja pozitivno utiče na naše raspoloženje, ali i zdravlje. Zagrljaj, tapšanje po ramenu, rukovanje, samo su neki od načina kroz koje možemo doživeti osećaj zajedništva koji nam pruža ljudski dodir.


Nažalost, vreme u kome živimo i trenutna situacija je doprinela tome da se ljudi udalje. Prema istraživanjima, svaka druga osoba je za vreme panedmije u izolaciji osećala usamljenost više nego ikada pre, a nivo deprivacije dodira se znatno pogoršao. Osim nedostatka fizičkog kontakta, ljudi širom sveta su se udaljili i emocionalno, pa jedva čekaju da nadoknade sve propušteno. Više od trećine ljudi na globalnom nivou očekuje da će se dodir sa najbližima (porodice, bliski prijatelji) povećati nakon krize, dok će se dodir šireg kruga (kolege, poznanici) dugoročno smanjiti kao rezultat pandemije.

NIVEA, Kroz globalnu kampanju #CareForHumanTouch NIVEA ističe važnost ljudskog dodira, Gradski Magazin
Foto: Promo

Kao odgovor na ove probleme, NIVEA, kao brend koji više od 100 godina brine o ljudskoj koži i potrebama ljudi, posvetio se projektima koji promovišu ljudski dodir kako bi poboljšala individualno zdravlje i dobrobit više od 150,000 ljudi. “Care for human touch to inspire togetherness” je inicijativa kojom NIVEA želi da ukaže na dokazane zdravstvene prednosti fizičkog dodira i promoviše dodir među ljudima, naravno, čim okolnosti to dozvole. Ovim povodom će NIVEA uložiti 20 miliona evra u lokalne projekte širom sveta kako bi dosegnula 150 000 ljudi, sa fokusom na prevremeno rođene bebe, slabovide osobe i starije osobe sa demencijom.

NIVEA, Kroz globalnu kampanju #CareForHumanTouch NIVEA ističe važnost ljudskog dodira, Gradski Magazin
Foto: Promo

„Pokretanje svesti o potrebi dodira kože i njenim zdravstvenim prednostima je od presudne važnosti. Preuzećemo ovu ulogu i dalje ćemo isticati važnost ljudskog dodira i zajedništva. Iako smo prisiljeni da ostanemo socijalno distancirani jedni od drugih tokom pandemije, moramo da održavamo i produbljujemo ​​svoje bliske odnose koji će nas zaštititi od usamljenosti. U našoj bliskoj porodici dodir kože je sada važniji nego ikada.“ kaže Ralph Zimmerer, globalni potpredsednik kompanije Beiersdorf.

NIVEA, Kroz globalnu kampanju #CareForHumanTouch NIVEA ističe važnost ljudskog dodira, Gradski Magazin
Foto: Promo

Povodom lansiranja nove inicijative #CareForHumanTouch, NIVEA je prikazala kratak dokumentarac po istinitom događaju o dve prevremeno rođene bliznakinje iz Hamburga čije je živote spasio dodir sestre u inkubatoru. NIVEA ovim skin-touch projektom želi da ukaže na unapređenje kvaliteta života ljudima kojima preti samoća poput prevremeno rođenih beba, slabovidih osoba i starijih osoba sa demencijom, a do 2025. godine NIVEA želi da osvesti 100 miliona ljudi o dokazanim zdravstvenim pozitivnim efektima dodira kože.

Za više informacija o NIVEA proizvodima posetite www.nivea.rs

Pratite novosti o NIVEA proizvodima prijavom na primanje newslettera na: NIVEA Newsletter

Pratite nas i na FB stranici NIVEA Srbija.

IG NIVEA Srbija  NIVEA Srbija

Foto: Promo

Izvor: PRessSerbia

O Marija S.

Proveri takođe

Biofield Care, Veče dobrih frekvencija i balansa: Biofield Care flasteri, inovacija u nanobiotehnologiji, predstavljeni srpskoj javnosti, Gradski Magazin

Veče dobrih frekvencija i balansa: Biofield Care flasteri, inovacija u nanobiotehnologiji, predstavljeni srpskoj javnosti

U prijatnom ambijentu na Dorćolu, u atmosferi razmene znanja, iskustva i informacija o biotehnološkim inovacijama, …

NIVEA, Neverovatan spoj dragocenih bisera i pouzdane nege uz  NIVEA Pearl&Beauty Black antiperspirante, Gradski Magazin

Neverovatan spoj dragocenih bisera i pouzdane nege uz NIVEA Pearl&Beauty Black antiperspirante

Biseri su jedan od najcenjenijih darova prirode i jedan od najstarijih poznatih dragulja, a njihove …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin