Irme Ibrić, kohel, Šarmantni spoj, modnog, dizajna, Modna čarolija sa potpisom Irme Ibrić, Gradski Magazin

Modna čarolija sa potpisom Irme Ibrić

Šarmantni spoj modnog i grafičkog dizajna u brendu KOHEL Irme Ibrić

Često nam se dogodi da, lutajući prostranstvom interneta, klikom za klikom, dolutamo do ponekog Instagram profila čije nas fotografije povuku u neki samo svoj, maleni svijet. A zbog te posebne vibracije koju oko sebe stvaraju, teraju nas da mu se predano vraćamo kako bismo upili barem malo te neobjašnjive magije. 
Jedna od takvih instagramskih adresa svakako je onaj dizajnerke Irme Ibrić i njenog modnog brenda KOHEL. U prigušenim, melankoličnim ali urbanim tonovima, Irma priča priču svog KOHEL studija, jednog posebnog crno-belog sveta koji će vam odmah zapeti za oko ako volite minimalizam i grafiku . Odabir ovog estetskog smera u kreiranju odeće za Irmu je razumljiv uzmemo li u obzir to da je diplomirala grafički dizajn i završila prvu godinu mastera Dizajn novih medija na Fakultetu digitalnih umjetnosti u Beogradu. U tim je tonovima i obojila svoj brend KOHEL koji osvaja fantastičnim komadima poput lepršavih kimona, velikih i praktičnih torbi kao i izvrsnih midi suknji koje je nemoguće ne zapaziti!
 
“Grafika je uvek bila sastavni deo mog izražaja kao i želja za ispoljavanjem kroz spajanje tradicionalnog pecata s produktom. Tako je nastao moj diplomski rad pod nazivom “Ekspresija u funkciji grafičke multimedijalnosti”, objasnila je dizanerka .
Irme Ibrić, kohel, Šarmantni spoj, modnog, dizajna, Modna čarolija sa potpisom Irme Ibrić, Gradski Magazin
Irma Ibrić u svom radu retko koristi boje pa su komadi i modni dodaci s njenim potpisom većinom u paleti ne-boja poput bele, crne i sive, a velike torbe išarane su šarama poput platna umetničkog dela što je idealan dodatak za sve individualce koji vole statement komade. Dizajnerka veliku pažnju ulaže u brending pa tako na svoje modele lepi personalizovane etikete s imenima osoba kojima su namijenjeni stvarajući tako prisnosti i jedinstvenost, a u izradi često koristi i reciklirane materijale. Da vizija i promišljenost u vođenju brenda moraju uroditi uspehom svakako potvrđuje i njen primjer. Odmah nakon pokretanja brenda naišla je na odlične reakcije publike. Krenula je s jednom šnajderikom i samo  šest meseci kasnije ima ih  četiri, a KOHEL dizajn možete kupiti u čak 3 concept storea: Bazerdžanu u Sarajevu, One piece conceptu u Abu Dhabiju i Supermarket storeu u Beogradu.

O Gradski Magazin

Proveri takođe

, Privredna komora pokrenula posebnu podršku mamama preduzetnicama! Direktorka Simanić: “Majke su stub porodice, a porodica stub države”, Gradski Magazin

Privredna komora pokrenula posebnu podršku mamama preduzetnicama! Direktorka Simanić: “Majke su stub porodice, a porodica stub države”

Direktorka Sektora preduzetništva Privredne komore Srbije najavila je posebnu podršku mamama preduzetnicama. Naime u Privrednoj …

, Kompanija Centrosinergija obeležila 8. mart u duhu solidarnosti i podrške ugroženim ženama, Gradski Magazin

Kompanija Centrosinergija obeležila 8. mart u duhu solidarnosti i podrške ugroženim ženama

Centrosinergija, distributivno-logistička kompanija i članica poslovnog sistema Moj Kiosk grupe,se trudi da podrži i ohrabri …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin