Najnovije Vesti
Motivišite se da počnete sa vežbanjem, Gradski Magazin
Women sit back and relax after exercise. There is a water bottle and dumbbells.

Motivišite se da počnete sa vežbanjem

Motivišite se da počnete sa vežbanjem, Gradski Magazin
Women sit back and relax after exercise. There is a water bottle and dumbbells.

Ako niste ustajali iz fotelje poslednjih nekoliko nedelja, a i dalje vam se ne ustaje iako to od vas traži svaki deo vašeg tela, motivišite se da počnete sa vežbanjem uz nekoliko saveta.

  1. Napravite nekoliko „selfi” fotografija.

Kako biste precizno pratili svoj napredak, motivišite se da počnete sa vežbanjem tako što ćete identifikovati početnu tačku i svoj cilj. Uzmite mere svog tela i fotografišite se, kako biste videli dokle ste stigli. Radite ovo na svake dve do četiri nedelje kako biste dobro pratili svoj napredak.

  1. Počnite polako.

Stručnjaci primećuju da ljudi žele da budu na fizičkom nivou na kom su bili pre nekoliko meseci, ali ne mogu odjednom. Motivišite se da počnete sa vežbanjem tako što ćete prvu nedelju početi polako, jer bilo koji pokret je dobar pokret. Vežbajte 10 minuta ili se šetajte tri dana nedeljno.

  1. Pravite jednu po jednu promenu.

Prve nedelje, ustanovite skromne izmene. Motivišite se da počnete sa vežbanjem polako i stvorite dugoročne promene, savetuju stručnjaci. Oni čak i ne preporučuju vežbanje prvog dana: samo se probudite ranije, a sutradan uradite 10 minuta vežbi. Nemojte se ustručavati da pojedete i nešto slatko, jer ne škodi, već stvara zadovoljstvo.

  1. Isplanirajte svoja jutra.

Navikavanje na jutarnje treninge zahteva dobri, stari naporan rad i posvećenost. Motivišite se da počnete sa vežbanjem: odlučite kakav ćete trening odraditi, spremite odeću noć pre. Ako imate sastanak rano ujutru, budite realni i odložite trening za kasnije.

  1. Očekujte da posrnete.

Evo realnosti za sve u životu: pravićete greške i sapletati se. Biće vremena kada ćete skretati sa puta, ali svako padne, kažu stručnjaci. Baš zato, motivišite se da počnete sa vežbanjem i nastavite dalje, a nemojte da to iskoristite kao izgovor da prestanete.

  1. Nađite nešto čega možete da se pridržavate.

Fitnes eksperti često kažu da je najbolja vežba ona u kojoj uživate i koju nastavljate da radite. Ako ne volite jake treninge, motivišite se da počnete sa vežbanjem i radite nešto čemu ćete se radovati. To može biti ples, trening inspirisan baletom, ali i šetnja sa prijateljima.

  1. Uradite to sami.

Trebalo bi da postupate prema fitnes i zdravstvenim obećanjima koja pravite sebi kao prema obećanjima koja imate prema svom poslu, porodici i prijateljima. Motivišite se da počnete sa vežbanjem, jer ne biste izneverili važne ljude u svom životu koji računaju na vas, pa zašto biste onda izneverili sebe?

Izvor: https://www.realsimple.com/health/fitness-exercise/workouts/how-to-start-working-out

O Marija Nikolić

Proveri takođe

Dana primirja, PARKING SLOBODAN, SVE RADI: Povodom obeležavanja Dana primirja, u sredu bez promene radnog vremena u svim trgovinskim lancima, Gradski Magazin

PARKING SLOBODAN, SVE RADI: Povodom obeležavanja Dana primirja, u sredu bez promene radnog vremena u svim trgovinskim lancima

Povodom obeležavanja Dana primirja u Prvom svetskom ratu, 11. novembra, veliki trgovinski lanci i tržni …

Jesenji kutak za hladni trenutak, Gradski Magazin

Jesenji kutak za hladni trenutak

Hladni jesenji dani su pred nama i već smo uveliko zakoračili u vetrovito i kišovito …

Leave a Reply

Your email address will not be published.