Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin

NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!

Novi trend – više od 4000 mladih putuje na jesen u ove metropole!


Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin

Mladi definitivno diktiraju trendove i iz godine u godinu pomeraju granice klasičnog turizma.Istraživanjem tržišta i navika mladih, zapažene su značajne promene kada su u pitanju putovanja u inostranstvo.

Naime, mladi najčešće putuju na prolećne ekskurzije kao i na nezaobilazna letovanja, i to najviše u Grčku, Tursku, Španiju i Crnu Goru, a od ove godine je primećen znantan porast putovanja na jesen.
Zašto je to tako, objašnjava nam Nenad Milošević, direktor prodaje turističke agencije za mlade Rapsody Travel & Events:

Činjenica je da su mladima ekskurzije i letovanja najinteresantnije i skoro nezaobilazna putovanja, prvenstveno zbog društva i zajedničkog provoda, gde destinacija i ne predstavlja presuđujući faktor.

 

Ipak, jesen se sve ćešće izdvaja kao idealno vreme za putovanje. Iz tog razloga smo u našu ponudu uvrstili neke od najpoznatijih evropskih metropola po NEVEROVATNIM cenama.

Kao najtraženiji i najpopularniji termin se izdvojio 7. novembar, a razlog za to je Dan primirja u Prvom svetskom ratu (11.Novembar) koji se nadovezuje na vikend, a još bitnije ne poklapa sa studentskim ispitnim rokovima.

Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin

Kada su gradovi u pitanju, odlučili smo se za Istanbul i Rim, dva grada koja se svakako nalaze na mapi najposećenijih na svetu. Za ove aranžmane mladima je bilo potrebno da izdvoje 99 evra za 5 dana, odnosno 3 noćenja sa autobuskim prevozom, i tako osete sve čari večnog Rima i čarobnog Napulja, ali i da dožive bajku na Bosforu.

Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin

Za sada se preko 4000 mladih odlučilo da jesen provede u Evropi sa našom turističkom agencijom, a izvesno je da će se ova znatno povećati.

Rapsody, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, NEVIĐENO! Rapsody vodi 4000 mladih u pohod na EVROPU!, Gradski Magazin

Naš osnovni cilj je mladima iz Srbije na ovim putovanjima predstaviti evropske metropole po NEVEROVATNIM cenama, pokazati im bogatstvo kulture i poslovne navike stanovnika ovih zemalja, a koje ce oni uz kvalitetno obrazovanje u nasoj zemlji posle moci kombinovati sa nekim svojim idejama i pretociti ih u poslovne poduhvate a samim tim jacati i ekonomiju nase zemlje

Foto:promo/arhiva Rapsody travel

Izvor:PRessSerbia

O Sinisa Kraljevic

Proveri takođe

„Osnažena žena-jača porodica“ - počela kampanja u Blacu!, „Osnažena žena-jača porodica“ – počela kampanja u Blacu!, Gradski Magazin

„Osnažena žena-jača porodica“ – počela kampanja u Blacu!

Lepa priča kroz kamapanju „Osnažena žena-jača porodica“ koju zajednički realizuju Privredna komora Srbije, Udruženje „3,2,1-Srbija“ …

svadba, Pogledajte scene sa svadbe o kojoj bruji Srbija! (VIDEO), Gradski Magazin

Pogledajte scene sa svadbe o kojoj bruji Srbija! (VIDEO)

Sve počinje kao jedna sasvim obična svadba, a završava se u DTL marketu. U pitanju …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin