Jubilarna 15. Noć reklamoždera sa temom “Beograd – grad kreativnosti i sjajnih ideja” biće održana večeras u Sava centru.
Publika će ove godine biti u prilici da vidi da je Beograd bio inspiracija mnogim stvaraocima “filma u malom”, a organizatori će predstaviti sve ono što je aktuelno u celoj zemlji.
Glasanje za najpopularniju domaću reklamu je u toku, a na samoj Noći reklamoždera će biti proglašen pobednik, odnosno Naj domaća reklama.
U prvih 10 su ušle reklame: Najlepše želje – najlepši znak pažnje, Donkafa – Imaš šta da podeliš, Telekom Srbija – Internet svuda, DIS – Crni Gruja i Zmago u Dis-u, zatim Čipsi i Domaćinski duel, OTP Banka i Otvoreni keš kredit, Air Serbia – Nova krila Evrope, Guarana – No sleep ćallenge box, Idea – Beograd grad novih IDEA i Grand Aroma i njena reklama “Osvaja”.
U Sava centru biće proglašeni i nagrađeni dobitnici u kategorijama: Brand Srbija (najbolja srpska reklama u svetu), Grand Slem koja se dodeljuje za doprinos razvoja advertajzinga u regionu, zatim World tour za reklamu koja je ušla u program “JMB” i proputovala svet i za Naj non profit koja se dodeljuje za najveći doprinos ugroženima.
Posetioci će uživati u najnovijim, najkreativnijim i najzanimljivijim reklamama čiji program i ove godine potpisuje Jean Marie Boursicot, vlasnik najveće reklmoteke na svetu “JMB” koja u svom fundusu cuva više od pola miliona reklama.
Glasanje za Naj domaću reklamu 2014. godini vrši se putem adrese: