Opel Corsa automobil 2014. godine u Srbiji, Opel Corsa automobil 2014. godine u Srbiji!, Gradski Magazin

Opel Corsa automobil 2014. godine u Srbiji!

Žiri Asocijacije automobilskih novinara izabrao je Opel Corsa automobil 2014. godine u Srbiji. Tojota Yaris je završila na drugom mestu, a odmah iza nje Ford Focus. Od 70 mogućih, Corsa je dobila 68 bodova, Tojota Yaris 51, a „ford fokus“ 48 bodova.

Opel Corsa – automobil godine u Srbiji Žiri Asocijacije automobilskih novinara izabrao je Opel Corsu za automobil 2014. godine u Srbiji. Tojota Yaris je završila na drugom mestu, a odmah iza nje Ford Focus. Od 70 mogućih, „korsa“ je dobila 68 bodova, „tojota jaris“ 51, a „ford fokus“ 48 bodova. Ovogodišnji žiri je radio u proširenom sastavu: Dragan Milutinović – RTS, Vladan Slavković – Formula tim, Zoran Samardžić – sajt auto-info.rs, Mladen Radulović – Kurir, Dragan Stanimirović – Naše novine, Petar Živković – Večernje novosti, Goran Sarić – sajt automagazin.rs i Zoran Plavšić – nezavisan novinar.U konkurenciji su ove godine bila 33 automobila, od kojih je eliminacijom u prvom krugu izabrano 10 finalista: Hjundai i20, Ford Focus“, Mazda 2, Škoda Fabia, Reno Twngo“, Nisan Kaškaj, Tojota Yaris“, Mercedes C“, Folksvagen Passat i Opel Corsa. Corsa je dobila najviše glasova jer je jedan od najpopularnijih novih malih automobila na našem tržištu, pristupačna prosečno platežnom kupcu u Srbiji, tehnički vrlo napredna, sa dugogodišnjom dobrom reputacijom u Evropi.Dostupna u verzijama sa troje i petoro vrata, Corsa je trenutno četvrti najprodavaniji model u segmentu malih automobila u zapadnoj Evropi. Peta generacija „korse“ ima novi izgled i sa optimizovanim upravljanjem nudi novo iskustvo u vožnji, vrhunsku digitalnu povezanost i, kako „Opel“ navodi, odličan odnos cene i performansi.

O Jelena Filipović

Proveri takođe

„Osnažena žena-jača porodica“ - počela kampanja u Blacu!, „Osnažena žena-jača porodica“ – počela kampanja u Blacu!, Gradski Magazin

„Osnažena žena-jača porodica“ – počela kampanja u Blacu!

Lepa priča kroz kamapanju „Osnažena žena-jača porodica“ koju zajednički realizuju Privredna komora Srbije, Udruženje „3,2,1-Srbija“ …

svadba, Pogledajte scene sa svadbe o kojoj bruji Srbija! (VIDEO), Gradski Magazin

Pogledajte scene sa svadbe o kojoj bruji Srbija! (VIDEO)

Sve počinje kao jedna sasvim obična svadba, a završava se u DTL marketu. U pitanju …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin