, Poslovna strategija koja je uvek u trendu – širenje prodajne mreže, Gradski Magazin

Poslovna strategija koja je uvek u trendu – širenje prodajne mreže

Širenje prodajne mreže predstavlja ključni korak u strategiji rasta svake kompanije, uključujući i industriju nameštaja. U vremenu kada se tržište stalno menja, a potrošačke navike evoluiraju, neophodno je da saloni nameštaja proširuju svoju prisutnost kako bi zadovoljili sve veće potrebe kupaca. Ovaj proces obuhvata ne samo otvaranje novih lokacija, već i unapređenje korisničkog iskustva i prilagođavanje ponude različitim tržištima.

Kompanija Forma Ideale prisutna je na šest lokacija u Beogradu, nudeći veliki izbor nameštaja i dodatke za svaki deo vašeg doma. Bez obzira da li se nalazite na Novom Beogradu, u Zemunu, Dušanovcu, Rakovici ili Krnjači, prodajni saloni Forma Ideale su tu da zadovolje sve vaše potrebe za uređenjem prostora.

Novi Forma Ideale salon u okviru poslovnog dela Sava Centra na Novom Beogradu predstavlja važan korak u kontinuiranom širenju maloprodajne mreže, donoseći vrhunsku ponudu proizvoda još bliže kupcima. Prisutnost na tržištu Srbije već 29 godina, garantuje da ćete pronaći proizvode sa odličnim odnosom cene i kvaliteta i stručne savete.

„Otvaranje prodajnog salona u poslovnom delu Sava Centra ne samo da označava otvaranje 43. po redu salona u Srbiji, već je i nastavak posvećenosti kompanije pružanju najboljeg mogućeg iskustva kupovine i inspiracije za uređenje doma. Kvalitet, pouzdanost i stručnost koju Forma Ideale donosi sa sobom čini je pouzdanim partnerom u kreiranju prostora koji odražava vaš stil i zadovljava sve vaše potrebe”, istakao je Aleksandar Ružesković, direktor marketinga kompanije Forma Ideale, koja je u poslovnom delu Sava Centra otvorila izložbeno-prodajni prostora na gotovo 2.600 kvadratnih metara.

Novi prodajni salon u poslovnom delu Sava Centra postaje nezaobilazna destinacija za sve one koji traže pravi doživljaj prilikom kupovine nameštaja i proizvoda za dom. Širok asortimana obuhvata sve što vam je potrebno – od pločastog i tapaciranog nameštaja Forma Ideale, preko bogatog partnerskog programa, do raznovrsne ponude laminata, tepiha, rasvete i dekoracije, ali i velike ponude malih kućnih aparata renomiranih proizvođača.

Na samom otvaranju ovog salona nije predstavljen samo prostor za izlaganje nameštaja i kupovinu, već je Forma Ideale prikazana i kao mesto gde se susreću inspiracija, kreativnost i stručnost. Kupcima je tom prilikom omogućen i pogled u Forma Ideale “metaverse”, odnosno virtualnu šetnju kroz ambijent opremljen Forma Ideale nameštajem, a što sasvim sigurno može postati način kupovine u narednim godinama, pa stručnjaci ove kompanije na tome vredno rade.  

Otvaranjem novih lokacija kompanija omogućava dostupnost svog asortimana mnogo većem broju potrošača, a povećanjem svoje prisutnosti pozicionira svoj brend u rang uspešnih i lako prepoznatljivih brendova na teritoriji čitave Srbije. Uspeh u širenju prodajne mreže zavisi od sposobnosti kompanije da analizira tržište, prepozna prave lokacije, implementira efikasne marketinške strategije i pruži vrhunsko korisničko iskustvo. Ključni faktor je i fleksibilnost u prilagođavanju promenama na tržištu i spremnost na inovacije, a pored svih trenutnih inovacija, mora se izdvojiti i prva Internet prodavnica nameštaja u Srbiji koju je kompanija Forma Ideale pokrenula još 2011. godine, kada je kupovina nameštaja preko interneta bila potpuna nepoznanica, a danas je jedan od Forma Ideale salona koji najbolje posluju.

Sa pravim pristupom potrošačima, tržištu, ali i inovacijama, širenje prodajne mreže može značajno doprineti dugoročnom rastu i stabilnosti poslovanja u industriji nameštaja.

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, „OLIMPIJSKI DAN“ 1. JUNA U HAJD PARKU , Gradski Magazin

„OLIMPIJSKI DAN“ 1. JUNA U HAJD PARKU 

OKS i brend Jaffa cakes najavili jubilarni 30. Olimpijski dan „OLIMPIJSKI DAN“ 1. JUNA U …

, Ako do sada niste, ova tri filma morate odgledati, Gradski Magazin

Ako do sada niste, ova tri filma morate odgledati

Prolećni dani nas već dugo mame da sve svoje slobodno vreme provodimo napolju – pored …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin