, Prelazak na online, izvoz i pre svega kvalitet. Kako je najveći izvoznika kraft piva u Srbiji prilagodio svoje poslovanje uslovima pandemije, Gradski Magazin

Prelazak na online, izvoz i pre svega kvalitet. Kako je najveći izvoznika kraft piva u Srbiji prilagodio svoje poslovanje uslovima pandemije

, Prelazak na online, izvoz i pre svega kvalitet. Kako je najveći izvoznika kraft piva u Srbiji prilagodio svoje poslovanje uslovima pandemije, Gradski MagazinPandemija korone pogodila je zdravlje planete, ali i poslovnu zajednicu širom sveta. Neke biznise je potpuno zatvorila, a neke izazvala da budu hrabri i inovativni kako bi opstali. Prilagođavanje novonastaloj situaciji postalo je prioritet. A za uspešnost prilagođavanja nije važno da li je mikro ili mali biznis, multinacionalka, već inovativnost i hrabrost. Spremnost da se odluke brzo donesu i brzo sprovedu. Jedan od pogođenijih malih biznisa globalno je i kraft pivarstvo. Umetnost pravljenja zanatskog piva poslednjih godina bila je u zamahu, ovih meseci je na ozbiljnom testu. Najveći izvoznik kraft piva u Srbiji je Dogma Brewery, kompanija koja postoji četiri godine i koja je poznata po svom najprodvanijem pivu Hoptopod IPA. Zašto su lideri, potvrdili su i u ovoj situaciji – direktna prodaja ugostiteljima i takozvani Tap Room su bili zatvoreni, ali su napravili manevar ka online prodaji. Potpuno automatizovana i beskontakta isporuka piva umanjila im je gubitke i što im je podjednako važno, omogućila je da očuvaju radna mesta. Uz sve to proizvodnja nije obustavljena, što je kraft pivari specifičnoj po tome da ima svoju proizvodnu liniju, od presudnog značaja.

“Transformacija poslovanja koju smo sproveli dovela je do toga da se pokazalo da je dobro što smo od našeg dugogodišnjeg partnera Ball-a naručili rekordan broj limenki za pivo i do toga da smo pre desetak dana put Velike Britanije poslali šleper sa 58.000 limenki naših piva. Nama je izvozni kanal prodaje izuzetno bitan, njime se bavimo od samog početka poslovanja i od planirana 4 nova inostrana tržišta za ovu godinu, već smo otvorili tri. Upravo je to kanal prodaje koji pored Dogma Online Shop-a održava naš biznis u vreme pandemije”, objašnjava Vladimir Stojković, suvlasnik i direktor Dogma Brewery.

Dogma će i nakon pandemije nastaviti sa online prodajom, jer očekuju da će se navike ljudi promeniti. Nastaviće i sa promocijom svih prednosti kraft pivarstva i piva u limenci, koja je njihov prvi izbor zbog toga što sjajano čuva svojstva proizvoda, lako se hladi i transportuje, i garantuje dužu svežinu i kvalitet proizvoda, i što im je jako važno, može se beskonačno reciklirati, bez obzira na veličinu i boju. Limenka je i sjajno platno za svu kreativnost koju u saradnji sa kompanijom Ball realizuju, jer potrošači kraft pivarstvo doživljavaju kao umetnost uživanja za koje je presudan ukus, ali je važan i vizuelni momenat. Prošle godine, organizovali su prvi festival kraft piva u limenci “Super can fest” i okupili 15-ak najboljih kraftera iz Evrope i prikazali domaćoj publici svu raznolikust ukusa i dizajna limenki.

 

 

 

 

 

O Marija Nikolić

Proveri takođe

Young Lions Srbija okuplja mlade kreativce – Podržavamo mlade, afirmišemo Srbiju

Srbija i ove godine traži nove mlade zvezde komunikacijske industrije – počinju prijave za takmičenje Young …

, Položena vremenska kapsula u temelje budućeg RIVA shopping centra u Velikoj Plani, Gradski Magazin

Položena vremenska kapsula u temelje budućeg RIVA shopping centra u Velikoj Plani

„Gradnjom RIVA shopping centra na više od 6.000 m2 i uključivanjem firmi iz Velike Plane …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin