„Budi voda“, Promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha, Gradski Magazin

Promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

Ciljamo jednog da bismo pridobili sto, a ne sto da bismo pridobili jednog

Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju.

Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta.

„Budi voda“, Promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha, Gradski Magazin
Arih i Brkljač

Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i odnose s javnošću, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.

Igor Arih je svoju knjigu predstavio na promociji u knjižari Delfi u SKC-u i o njoj razgovarao sa Branimirom Brkljačem i u isto vreme demonstrirao osnovni princip na kome počivaju dinamične komunikacije i sama knjiga.

„Budi voda“, Promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha, Gradski Magazin

Oni su istakli da informacija od koje želimo rezultat, efekat kod publike, na mora biti plasirana širokoj masi, slučajno pogađajući pravu, nego je šaljemo najužem krugu odabranih, pri čemu to može biti samo jedan čovek, pravi, onaj koji tu informaciju može da proširi do ciljanih drugih kojima će biti od koristi i koji će se na nju odazvati.

Branimir Brkljač, neko ko je uspeo u svetu direktne komunikacije sa publikom, budući da je osmislio izuzetno uspešan koncept TV šopa, veruje u kvalitet knjige jer govori o komunikaciji koju je on primenjivao u svojim regionalno uspešnim poslovnim projektima.

„Budi voda“, Promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha, Gradski Magazin

Igor Arih je Branimira Brkljača uverio u važnost knjige jer promoviše kvalitet proizvoda i usluga. Brkljač će prilikom sledećeg Arihovog susreta sa publikom pozvati stotinu odabranih ljudi i time je osnovna ideja knjige da ciljamo jednog da bismo pridobili stotinu, a ne stotinu da bismo pridobili jednog, sprovedena u delo.

O Gradski Magazin

Proveri takođe

, Schwarzkopf Gliss Program Samopouzdanja za snažnije žene, Gradski Magazin

Schwarzkopf Gliss Program Samopouzdanja za snažnije žene

U današnjem svetu snažne i samouverene žene imaju ključnu ulogu u oblikovanju društva,privrede i kulture. …

, Promocija knjige “Putovanje kroz ljubav” Ivane Tomić Blečić, Gradski Magazin

Promocija knjige “Putovanje kroz ljubav” Ivane Tomić Blečić

U Akademiji 28 održana je promocija druge knjige Ivane Tomić Blečić –“Putovanje kroz ljubav”. Autorka …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin