Najnovije Vesti
Sajam turizma 2020, 42. Međunarodni beogradski sajam turizma pod sloganom “Put pod noge”, Gradski Magazin

42. Međunarodni beogradski sajam turizma pod sloganom “Put pod noge”

Na Beogradskom sajmu u toku su pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regionu jugoistočne Evrope – 42. Međunarodni beogradski sajam turizma i prateće manifestacije: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira “Vidi Srbiju”.

 

Polazna tačka za sve učesnike turističke privrede kao i putnike i posetioce, sajam i ove godine, uz visok organizacioni i profesionalni nivo, prateći najnovije trendove u turizmu i pratećim granama, stremi da zadovoljii potrebe svih učesnika i privuče još veći broj izlagača, poslovnih posetilaca i najšire publike.

 

Pod sloganom „Put pod noge“ od 20. do 23. februara 2020. godine na kompletno raspoloživom izlagačkom prostoru Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, koji će promovisati najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, nove koncepte i mogućnosti za putovanja, kao i perspektive u razvoju turističkog biznisa.

Po ekskluzivnim sajamskim cenama, premijerno će biti predstavljena first minute ponuda i paketi sa mnoštvom pogodnosti. Sajam će predstaviti primamljive mogućnosti za odmor u letnjoj sezoni, ali i zimski odmor i relaksaciju u planinskim ski centrima, banjama i uvek aktuelne spa vikende ili egzotične, daleke destinacije, omladinski turizam, city break ponudu i odlazak na kongresna dešavanja. Očekuje se veliki broj izlagača, ali i novih destinacija, kao i prethodnih godina. Pored ostalih, premijerni nastup na Sajmu turizma imaće Ukrajina, dok se Ujedinjeni Arapski Emirati i Kuba, posle kratko odsustvovanja, vraćaju na sajam.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Egipat, zemlja koja prepoznatljivom ponudom privlači posetioce iz celog sveta. U sajamskom nastupu u hali 1 Beogradskog sajma na 200m2 u fokusu koncepta njihovog nastupa biće nekoliko turističkih aduta: brojne destinacije na Crvenom moru, ronjenje u Šarm El Šeiku, raznolika i ukusna gastronomska ponuda, kao i otvaranje novog muzeja u blizini piramida.

Srbija, zemlja domaćin Sajma turizma, na sajmu će predstaviti ponudu domaćih prirodnih lepota i znamenitosti, uzbudljivih gradova, kapacitete hotela i odmarališta, turističkih centara, kao i raznovrsne sadržaje za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju i avanturu, koje su deo turističkih aduta kojima Srbija pleni na globalnom turističkom tržištu.

Beogradski sajam turizma pokretač je jačanja svih grana turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu, te se tradicionalno istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika: 11. Međunarodni sajam vina BeoWine, 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 16. Sajam suvenira “Vidi Srbiju”.

Dobro došli na Sajam turizma!

O Jelena Filipović

Proveri takođe

knjige a, Promocija knjige “Neki drugi život” Jelene Bačić Alimpić, Gradski Magazin

Promocija knjige “Neki drugi život” Jelene Bačić Alimpić

Promocija jubilarne desete knjige Jelene Bačič Alimpić „Neki drugi život“ održaće se u utorak 7. …

Scena, BEOGRADSКA LETNJA SCENA 2020, Gradski Magazin

BEOGRADSКA LETNJA SCENA 2020

Počinje prodaja ulaznica i na blagajni Stadiona Tašmajdan! Posle višemesečne pauze, sva beogradska pozorišta, pozorišta …

Leave a Reply

Your email address will not be published.