Pića, Stvari koje niste znali za ove brendove pića, Gradski Magazin

Stvari koje niste znali za ove brendove pića

Nikada nismo znali kakva se priča krije iza pića koje volimo da popijemo. Izdvojili smo par brendova pića koji su nam se činili zanimljivim.

1.Hennessy

Pića, Stvari koje niste znali za ove brendove pića, Gradski Magazin

Osnovan 1765, Hennessy je postao najveći proizvođač konjaka. Francuska kompanija, ispostavilo se da proizvodi više od 50 miliona flaša svake godine i da je to omiljeni piće među slavnim ličnostima, muzičarima, profesionalnim sportistima i čak diktatorima. Pokojni lider Severne Koreje Kim-Jong II  dao je više od 800.000 dolara godišnje na Hennessy.

2.Jack Daniels

Pića, Stvari koje niste znali za ove brendove pića, Gradski Magazin

Svako zna da Jack Daniels je jedan od najviše dostupnih pića u svetu. Ono što možda ne znate je da je moguće da se kupi čitavo bure viskija od destilerije. Svako bure sadrži oko 252 boca od 750 ml i cena njega bi bila između 10.000 dolara i 12.000 dolara, u zavisnosti od obima bureta i poreza. Prema nezvaničnim informacijama, američka vojska je najveći kupac buradi ovog čuvenog viskija.

3.Bacardi

Pića, Stvari koje niste znali za ove brendove pića, Gradski Magazin

Jeste li se ikada zapitali zašto je čuveni tvorac ruma stavio slepog miša kao brend ovog pića ? Priča kaže da je žena od osnivača zatekla slepog miša u destilereiji jednog dana. Verujući da je krilati gost bio simbol sreće, insistirala je da se to stavi kao brend porodične firme. Njena pomisao da je to bio srećan znak je dovela do toga da ovo piće ima gomilu fanova širom sveta među kojima je bio i čuveni Hemingvej.

4.Smirnoff

Pića, Stvari koje niste znali za ove brendove pića, Gradski Magazin

Smirnoff je jedna od najstarijih vodka koja poreklom datira još iz 1860ih godina iz Rusije. Sticajem okolnosti piće je, 1939.godine, završilo u rukama je američke kompanije. Jedini problem je bio što su Amerikanci voleli viski, a vodki vrlo malo znali. Možemo marketing ovog pića nazvati izvanrednim, jer je Smirnoff bio označen kao “beli viski koji nema ukusa i nema mirisa” . Ovaj marketinški potez kampanje je bio hit, posebno ljudima koji su  voleli da popiju malo više. Tako je započela američka ljubav prema vodki.

O Zorica Stojković

Proveri takođe

, Uskoro će biti još više plastičnih flaša s privezanim čepovima, Gradski Magazin

Uskoro će biti još više plastičnih flaša s privezanim čepovima

Neki su nezadovoljni zbog toga što je sve više plastičnih flaša s čepovima koji su …

, Istraživanje: Deca više ne žele da budu nastavnici i lekari već influenseri, Gradski Magazin

Istraživanje: Deca više ne žele da budu nastavnici i lekari već influenseri

Deca više ne žele da postanu nastavnici, lekari i biznismeni već influenseri, pokazalo je novo …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin