TikTok - platforma za privlačenje novih talenata, TikTok – platforma za privlačenje novih talenata, Gradski Magazin

TikTok – platforma za privlačenje novih talenata

ZTikTok - platforma za privlačenje novih talenata, TikTok – platforma za privlačenje novih talenata, Gradski Magazinašto bi neko želeo da radi kod vas? – polazno je pitanje goruće teme Employer branding-a kao tačke spajanja sektora komunikacija, marketinga i ljudskih resursa. Iako je sam termin Employer branding star više od trideset godina, stiče se utisak da je u poslednje vreme postao veoma popularan i kao takav, podložan različitim tumačenjima, razumevanjima i nerazumevanjima.  U praksi Employer Branding-a, kao i u marketingu generalno, morate ponavljati poruke mnogo puta pre nego što one odjeknu u javnosti. I zato je važno biti prisutan na „mestima“ na kojima je moguć najveći domet i odjek vaše poruke ka definisanoj ciljnoj grupi. Takvo jedno „mesto“ jeste TikTok. Mnogi globalni brendovi našli su se na ovoj platformi u pravom trenutku, dok se u Srbiji ta zajednica kompanija i brendova još uvek okuplja i postepeno grade svoje jedinstvene publike. Uglavnom su razlozi prisustva kompanija promovisanje i širenje znanja o njihovim proizvodima ili uslugama, dok je nekolicina odlučila da kroz vertikalni video format ispriča priču svojih zaposlenih i svojih timova.  Prošle jeseni, naša agencija našla se u višemesečnoj potrazi za novim talentima u sektoru analitike. Oglašavanje, preporuke, LinkedIn… Jednostavno nismo imali sreće u traženju novog kolege ili koleginice. Sve dok jednog dana nismo dobili mejl devojke koja je naš agencijski TikTok sadržaj pratila, poistovetila se sa njim i koja je zbog toga poželela da bude deo našeg tima. Slučajnost ili ne – Aleksandra je bila baš ta karika u timu koja je nedostajala. TikTok se još jednom pokazao kao nezanemarljiva prilika da vašu priču čuju potencijalni kandidati za posao. Ovo je priča jednog mladog i malog tima, ali ne bismo pogrešili ni kada bismo rekli da je odlična prilika za velike sisteme da kroz ovaj kanal komunikacije doprinesu svojoj Employer branding strategiji. U prilog tome govore i domaći primeri dobre prakse – Delta Holding, Fabrika Radosti kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija, Shoppster Srbija ili Bazzar.rs.  Odluka da se nađete na novoj društenoj mreži za vašu kompaniju može inicijalno delovati zastrašujuće. Nekoliko osnovnih stvari kojima se mi u Digital Elementu vodimo kada kreiramo ovakav tip sadržaja za naše klijente:

Budite autentični i nesavršeni. Korisnici TikTok-a žele realan, „nenašminkan“ sadržaj. Previše truda i uloženih resursa u kreiranje videa učiniće da korisnik oseti neiskrenost sa vaše strane. Svaka preteralna formalizacija poruke koje šaljete kao poslodavac učiniće da efekat ne bude zadovoljavajući. Prikažite kako vaši timovi zaista funkcionišu i ne marite da li je čitav setting savršen.

Budite brzi. Ne mora svaki trend da bude ispraćen sa vaše strane, ali redovno prisustvo sa pravim sadržajem u pravo vreme biće dobitna kombinacija.

–  Imajte poverenje. Pre svega u vaš tim koji upravlja profilom i kreira sadržaj, bio to interni tim ili eksterni, agencijski saradnik.

–  Prikažite vaše vrednosti. Pokažite vrednosti vaše kompanije i kroz interakciju u komentarima videa. Neka vaši zaposleni komuniciraju kompanijske vrednosti.

–  Uključite vaše zaposlene. Employer branding nije samo stvar privlačenja talenata i regrutacije već i retencije već postojećih zaposlenih – Employee brendiranja. Pokažite im da ih cenite i da su vam važni kroz ovakve aktivnosti. Takođe, iskoristite priliku da približite menadžment i top menadžment vaše kompanije trenutnim i budućim zaposlenima, starijim i novim generacijama.   Svaku jednostavnost najteže je postići, pa je i put do usvajanja ovih jednostavnih saveta popločan dobrim planom, strategijom i taktikom.

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, ŠARENI AVA SVET SE ŠIRI – STIŽE JOŠ 18 NOVIH RADNJI, Gradski Magazin

ŠARENI AVA SVET SE ŠIRI – STIŽE JOŠ 18 NOVIH RADNJI

Ava shopping park za manje od dve godine posetilo više od 2 miliona ljudi, a …

, Osvežite vaš dom kombinacijom modernog nameštaja i kreativnih tapeta, Gradski Magazin

Osvežite vaš dom kombinacijom modernog nameštaja i kreativnih tapeta

Osvežite vaš dom kombinacijom modernog nameštaja i kreativnih tapeta Kada uređujemo naš životni prostor trudimo …

Jedan komentar

  1. I finally found great post here.I will get back here. I just added your blog to my bookmark sites. thanks.Quality posts is the crucial to invite the visitors to visit the web page, that’s what this web page is providing.
    online gambling in the philippines why is it popular

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin