Najnovije Vesti
HILFIGER, TOMMY HILFIGER GLOBALNA KAMPANJA, Gradski Magazin

TOMMY HILFIGER GLOBALNA KAMPANJA

Sezona venčanja poslužila je kao osnovna inspiracija za globalnu prolećnu kampanju ovog  američkog brenda pod nazivom “I DO HILFIGER rockthelove“ i predstavlja klan Hilfigerovih okupljen na porodičnom rokenrol venčanju

Porodica Hilfiger okupila se u Sonomi, Kalifornija, na razmeni bračnih zaveta dvoje mladih ljudi. Nekonvencionalno cool izdanje obeležilo je ovaj važan datum, a što se tiče zvanica svi stilovi su bili dobrodošli. Nesvakidašnji krojevi prate zabavne i lepršave siluete. Na listi zvanica? Pruge i šljokice. Džins i koža! Skockani za posebnu priliku uz dosta nonšalancije. U pitanju je prava svadbena žurka! Sve se odigrava u dvorištu ispred velelepnog porodičnog zdanja, na travnjaku gde rokenrol brend pravi užarenu atmosferu. Fotografima nije dozvoljeno slikanje. Šta se dešava na imanju tu treba i da ostane! Air guitar, eksperimentalni plesni pokreti, prijatelji novi i stari. Ovako zvuči i izgleda rokenrol ljubav u Hilfiger stilu!

“Ove sezone, Hilfiger klan pravi porodično venčanje u svom stilu!” izjavio je Tommy Hilfiger. “Kampanja prikazuje osećaj uzbuđenja prilikom okupljanja porodice i prijatelja na posebnom događaju – jedinstven, eklektičan miks stavova i stilova. Za proleće 2015. naša kolekcija predstavlja iconic siluete 60-tih godina u kombinaciji sa relaksirajućom rock’n’roll oštricom uz neizostavni pečat Istočne obale. Hilfigeri su oličenje slobodnog duha, a kampanja predstavlja interpretaciju zabave, uz visoke standarde koji su srce našeg brenda!“

Kampanju „I DO HILFIGER rockthelove“ je fotografisao Craig McDean, dok se za stilizaciju pobrinuo Karl Templer, a pod kreativnim rukovodstvom Trey Laird iz agencije „Laird + Partners“. Nastala je u Sonomi u Kaliforniji, a okupljena je ekipa eklektičnih likova karakterističnih za neke prethodne kampanje poput – Arthura Kulkova, Julie Hafstrom, Bernarda Fouqueta, RJ Kinga, RJ Rogenskog, Jourdan Dunn i Chloe Blackshire, uz novajlije u vidu Ronja Furrer i Behati Prinsloo u ulozi neveste. Za frizure se pobrinuo James Pecis iz „D+V Agency“ dok make up potpisuje Mark Carasquillo.

O Gradski Magazin

Proveri takođe

, Lisca Selection: Od iluzije do glamura, Gradski Magazin

Lisca Selection: Od iluzije do glamura

Kolekcija rublja i dodataka koja odražava snagu ženstvenosti, Lisca Selection za jesen i zimu 2020. …

SRBIJA JE ODABRALA OVAJ PROIZVOD, JAČI JE I OD KORONE!, Gradski Magazin

SRBIJA JE ODABRALA OVAJ PROIZVOD, JAČI JE I OD KORONE!

Iako je virus korona uticao na sve privredne grane i unakazio svetsku ekonomiju, postoji proizvod …

Leave a Reply

Your email address will not be published.