ušćce, UŠĆE Shopping Centar – prvi šoping centar u regionu koji je lansirao svoj brend, Gradski Magazin

UŠĆE Shopping Centar – prvi šoping centar u regionu koji je lansirao svoj brend

TVOJE UŠĆE SHOP: DO SADA NEVIĐENO!


ušćce, UŠĆE Shopping Centar – prvi šoping centar u regionu koji je lansirao svoj brend, Gradski Magazin
Život je potraga, a isto tako je i sa stvarima. Težimo da pronađemo i povežemo se sa onim stvarima koje govore o nama, koje su u skladu sa našim vrednostima i koje grade naš karakter.
Čak i kada kupujemo, najčešće biramo one stvari koje nas najviše podsete na nas. Naša odeća mnogo govori o nama i zbog toga je kupovina ujedno i potraga za samim sobom.
I upravo zato „TVOJE UŠĆE SHOP“ je više od prodavnice. ušćce, UŠĆE Shopping Centar – prvi šoping centar u regionu koji je lansirao svoj brend, Gradski MagazinTo je konekcija koja traje 11 godina. UŠĆE te razume i razmišlja slično kao ti.
Zapravo to je mesto koje stvara zajedno sa tobom.
A to je i razlog zašto je UŠĆE Shopping Centar otvorio svoju brend prodavnicu – da pokaže koliko smo ujedinjeni i govorimo isti jezik.
„NAJBOLJI IKAD“ proizvodi čekaju te u novootvorenoj UŠĆE prodavnici na centralnom trgu centra i biće ti dostupni u svakom trenutku.
Posebna draž celog projekta leži u činjenici da je same proizvode dizajnirao Slavimir Stojanović – FUTRO, grafički dizajner, koji je bio i idejni tvorac UŠĆE loga.
Njegova zanimljiva biografija, kreativni duh i emotivna konekcija sa brendom izrodili su duhovita rešenja za UŠĆE prodavnicu, sa krajnjim ciljem da ljude angažuju da više prate svoj „vajb“ i budu u skladu sa svojim vrednostima.
Zato, LAGANO produži svoj korak ka UŠĆE Shopping Centeru, jer SAD.ODMAH. te čekamo na poznatom mestu!
Foto:printscreen

O Sinisa Kraljevic

Proveri takođe

exit 2024, Silovit start prodaje ulaznica za EXIT 2024: Za 42 minuta razgrabljeno 5.000 ulaznica!, Gradski Magazin

Silovit start prodaje ulaznica za EXIT 2024: Za 42 minuta razgrabljeno 5.000 ulaznica!

Samo 42 minuta nakon što je i zvanično počela prodaja ulaznica za EXIT 2024 izdanje, koje …

„Osnažena žena-jača porodica“ - počela kampanja u Blacu!, „Osnažena žena-jača porodica“ – počela kampanja u Blacu!, Gradski Magazin

„Osnažena žena-jača porodica“ – počela kampanja u Blacu!

Lepa priča kroz kamapanju „Osnažena žena-jača porodica“ koju zajednički realizuju Privredna komora Srbije, Udruženje „3,2,1-Srbija“ …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin