FCB AFIRMA, EFFIE, dejan nedić, kafe, USPEH KAMPANJE BEZ GLEDANJA U ŠOLJICU KAFE, Gradski Magazin

USPEH KAMPANJE BEZ GLEDANJA U ŠOLJICU KAFE

Na prvom EFFIE Awards takmičenju u Srbiji, agencija FCB AFIRMA osvojila je bronzanu nagradu za kampanju “Jedan krug oko šoljice” (Grand kafa Gold).


FCB AFIRMA, EFFIE, dejan nedić, kafe, USPEH KAMPANJE BEZ GLEDANJA U ŠOLJICU KAFE, Gradski Magazin

Zlatna i srebrna nagrada u kategoriji bezalkoholnih pića nije dodeljena, a pored ove kategorije, dva srebrna i još pet bronzanih trofeja dodeljeno je u šest od 15 kategorija. Uspešnost kampanja ocenjivala je komisija od 27 eminentnih domaćih stručnjaka u oblasti marketinga i komunikacija, na osnovu precizno utvrđenih smernica EFFIE Worldwide. Gala ceremonija dodele nagrada održana je u Radison Blue hotelu u Beogradu 15.juna, pred oko 150 zvanica.

FCB AFIRMA, EFFIE, dejan nedić, kafe, USPEH KAMPANJE BEZ GLEDANJA U ŠOLJICU KAFE, Gradski Magazin
Dejan Nedić

 

 

 

“Bilo da je u pitanju naša ili ideja naših kolega, na osnovu višegodišnjeg iskustva, bez gledanja u šoljicu, kako je običaj u našoj zemlji, tim agencije FCB AFIRMA zna da oceni kada pred sobom ima dobru ideju koja će ostvariti ili premašiti cilj. Za kampanju “Jedan krug oko šoljice” to je bilo jasno od momenta kada se rodila ideja. Naravno, od ideje do realizacije dug je put, koji se ne bi ni ostvario da nismo imali poverenje i podršku klijenta Grand Prom kompanije. Veoma nam je drago što je pored publike, koja je odlično odreagovala na ovu kampanju, njenu posebnost prepoznala i komisija za dodelu EFFIE nagrada u Srbiji. Tim pre što se ova nagrada dodeljuje prema veoma egzaktnim kriterijumima Effie Indeksa efikasnosti ostvarenih marketinških ciljeva i doprinosa uspešnosti brenda”, kaže Dejan Nedić direktor agencije FCB AFIRMA.

 

EFFIE nagrada je globalni simbol uspešnosti u oblasti marketinga i komunikacija. Dodeljuje se na 5 kontinenata u preko 40 zemalja, a od 2016. među njima je i Srbija. EFFIE je po prvi put organizovala Američka marketing asocijacija sa sedištem u Njujorku (AMA) 1968. godine, a početkom osamdesetih u Evropu je uvodi Nemačko udruženje marketinških agencija (GWA).

FCB AFIRMA, EFFIE, dejan nedić, kafe, USPEH KAMPANJE BEZ GLEDANJA U ŠOLJICU KAFE, Gradski Magazin

O Gradski Magazin

Proveri takođe

, Istraživanje: Deca više ne žele da budu nastavnici i lekari već influenseri, Gradski Magazin

Istraživanje: Deca više ne žele da budu nastavnici i lekari već influenseri

Deca više ne žele da postanu nastavnici, lekari i biznismeni već influenseri, pokazalo je novo …

, BALKAN BUSINESS WOMEN AWARDS 2024., Gradski Magazin

BALKAN BUSINESS WOMEN AWARDS 2024.

Svečana dodela priznanja BALKAN BUSINESS WOMEN AWARDS 2024, održana je 13. maja, u hotelu Hyatt …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin