, Uspešno završen prolećni Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja , Gradski Magazin

Uspešno završen prolećni Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja 

Pod sloganom “Snažne žene za snažan svet” uspešno je završen prolećni Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja kreiran od kompanije Henkel i brenda Schwarzkopf Gliss sa ciljem osnaživanja žena na profesionalnom planu.  Priliku da uz vrhunske stručnjake steknu nova znanja i razviju veštine koje će im pomoći za razvoj karijere, imalo je pedeset dama koje su u okviru ovog besplatnog programa iskusile inspirativna predavanja.

, Uspešno završen prolećni Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja , Gradski Magazin
Uspešno završen prolećni Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja  4

Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja okupio je eminentne stručnjake iz različitih sfera poslovanja koji su sa polaznicama podelili svoje bogato iskustvo, savete i perspektive, pružajući im dragocene uvide u različite aspekte ličnog i profesionalnog  razvoja – od izbora zanimanja i pisanja CV-ja, razgovora za posao, veština prezentovanja, do rada u timu, upravljanja stresom i rada na samopouzdanju.

Poslednji susret prolećnog Programa samopouzdanja započeo je razgovorom ambasadorke programa i brenda Schwarzkopf Gliss, Marije Kilibarde i doc. dr Žilijete Krivokapić, kognitivno-bihevioralne psihoterapeutkinje koja je pružila dublje uvide o samopouzdanju, samopoštovanju i asertivnoj komunikaciji, deleći svoje bogato stručno znanje sa polaznicama.

Susret je nastavljen u formi panel diskusije kojom je moderirala Marija Kilibarda, a u okviru koje su polaznice imale priliku da čuju inspirativne priče i steknu nove perspektive od strane stručnjaka iz različitih oblasti poslovanja. Milica Šljivančanin, direktorka marketinga u Henkel-u, podelila je svoje dragoceno iskustvo iz ugla žene u korporativnom svetu i svim izazovima i trijumfima s kojima se susretala na svom profesionalnom putu. Osnivačice Wannabe magazina, Nađa Jokanović i Nina Milović podelile su iskustva na svom putu uspeha, važnosti podrške, ali i izazovima koje nosi žensko preduzetništvo. Tijana Bejatović, osnivačica topIC platforme koja se posvetila unapređenju načina komunikacije unutar kompanija, podelila je svoju inspirativnu priču kao žena koja je napustila korporativni svet i hrabro korača putem preduzetništva.

, Uspešno završen prolećni Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja , Gradski Magazin
Uspešno završen prolećni Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja  5

Ovaj susret obogatio je i specijalni gost iznenađenja, PhD Bora Miljanović, osnivač i CEO kompanije Represent System koji je od samog osnivanja kompanije posvećen kreiranju radnog okruženja koje promoviše i podržava ženske talente i kao rezultat toga njegov kolektiv danas čini više od 90% žena.

Ova interaktivna panel diskusija omogućila je razmenu ideja i podršku među polaznicama, ističući važnost zajedništva i međusobne podrške među ženama u poslovnom svetu.

Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja nastaviće se u septembru mesecu i biće usmeren na promenu karijere, poslovnu kulturu, lični razvoj i sve izazove sa kojima se polaznice programa mogu suočiti na profesionalnom putu.

Brend Schwarzkopf je tu da podrži i osnaži sve žene da postanu najbolja verzija sebe, jer samo sigurna i snažna žena je samouverena na svim životnim poljima!

Foto: Vladimir Nešović

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, BALKAN BUSINESS WOMEN AWARDS 2024., Gradski Magazin

BALKAN BUSINESS WOMEN AWARDS 2024.

Svečana dodela priznanja BALKAN BUSINESS WOMEN AWARDS 2024, održana je 13. maja, u hotelu Hyatt …

, Da li čistiji vazduh u kafićima “čisti” i goste iz lokala, Gradski Magazin

Da li čistiji vazduh u kafićima “čisti” i goste iz lokala

Sve učestalije najave da bi Srbija mogla zabraniti pušenje u zatvorenom uplašila je vlasnike ugostiteljskih …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin