Od sredine decembra biće uvedena četiri polaska na relaciji Breograd – Pančevo – najavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.
– Dva polaska realizovaće se ujutru između 6.00 i 8.00 časova, dok će dva saobraćati posle podne u periodu od 17.00 do 19.00. Da bi se “BG voz” proširio sve do grada na Tamišu moraju da se kupe tri nove garniture voza, što bi Pančevo koštalo 300 miliona dinara godišnje.
Gradonačelnik Pančeva Aleksandar Stevanović ranije je izjavio da će u dogovoru čelnika Pančeva i “Srbija voza” biti oformljeno preduzeće “Panvoz” i uspostavljena linija koja će ići od Vojlovice u Pančevu do Beograda.
Kako se nezvanično saznaje, svaka kompozicija moći će da primi do 600 putnika, a biće angažovane garniture sa najvećim kapacitetima, slične onima koji se koriste u sistemu “BG voza”.
Do ubrzanja u integraciji dva grada preko uvođenja železničkih linija došlo je posle iskazivanja nezadovoljstva građana Pančeva zbog poskupljenja autobuskih karata, koje sada kod prevoznika “Pantransport” u jednom pravcu koštaju 300 dinara.
– Videćemo kakva će biti krajnja ponuda “Infrastruktura železnice Srbije”. Nadamo da ćemo moći da dođemo do “Prokopa”, a u samom početku bili bismo zadovoljni i da dođemo do “Dunav stanice” – rekao je Stevanović.
Železnička veza između Pančeva i Beograda postojala je do 2010. godine. Ona je kroz sistem “Beovoza” funkcionisala kao prigradska linija pod ingerencijom “Infrastrukture železnice Srbije”. U međuvremenu je došlo do ukidanja “Beovoza” zbog rekonstrukcije Pančevačkog mosta i od tada nema direktne linije.
Od formiranja gradske železnice “BG voz” 2010. godine pod ingerencijom Skupštine grada Beograda, koja saobraća do Ovče, Pančevci železnicom mogu da dođu do ovog palilulskog naselja, pa presedanjem na “BG voz” do centra prestonice. To je znatno komplikovalo situaciju i odvratilo veliki broj putnika od korišćenja železničkog prevoza.
Izvor: Novosti