Wizz Air, WIZZ AIR POKREĆE INOVATIVNI PROGRAM AMBASADORA ODRŽIVOSTI ZA SVOJE ZAPOSLENE, Gradski Magazin

WIZZ AIR POKREĆE INOVATIVNI PROGRAM AMBASADORA ODRŽIVOSTI ZA SVOJE ZAPOSLENE

Wizz Air, avio-kompanija sa najvećom stopom rasta u Evropi i ekološki najodrživija avio-kompanija na svetu, pokrenula je svoj novi, i prvi program WIZZ ambasadora održivosti u sklopu svoje dugoročne posvećenosti održivosti.

Od više od 7.000 kabinskih posada i kancelarijskih službenika Wizz Air-a izabrana su 24 ambasadora održivosti koji predstavljaju 22 baze i dve kancelarije širom Albanije, Austrije, Bugarske, Kipra, Gruzije, Mađarske, Italije, Malte, Severne Makedonije, Poljske, Rumunije, UAE i Velike Britanije.

Od septembra 2023. do maja 2024. godine, WIZZ ambasadori održivosti će podržati lokalne projekte održivosti, od reciklaže do dobrotvornih inicijativa u bazama i kancelarijama aviokompanije u cilju podsticanja ekoloških navika i deljenja uvida u održivost sa kolegama.

Posle toga, Wizz Air-ov corporate & ESG službenik, Ivon Mojnihan i tim za održivost izabraće najdelotvorniji projekat koji će voditi ambasadori.

Ivon Mojnihan, korporativni i službenik za ESG u Wizz Air-u: „Oduševljeni smo što možemo da pružimo našim kolegama priliku da učestvuju u projektima održivosti koji imaju stvarne efekte u praksi.“ Ambasadori održivosti igraće vitalnu ulogu u promovisanju svesti i podsticanju pozitivnih promena u pogledu pitanja zaštite životne sredine i socijalne održivosti širom Wizz Air mreže. Naši avioni već posluju sa najnižim ugljeničnim intenzitetom u industriji, i verujemo da će učešćem u lokalnim inicijativama u našim bazama i kancelarijama omogućiti WIZZ timu da bude još uspešniji na smanjenju našeg ekološkog otiska i jačanju održivosti kao jedne od pet WIZZ vrednosti, utkanih u sve što radimo.”

U fiskalnoj 2023. godini Wizz Air je postigao intenzitet emisije ugljenika od 53,8 grama po putniku/km, što je smanjenje za 11 odsto u odnosu na učinak iz prethodne fiskalne godine. Ovo je najniži ikada zabeleženi rezultat Wizz Air-a za jednu fiskalnu godinu i najniži učinak među velikim konkurentskim aviokompanijama.

Strategija održivosti Wizz Air-a zasniva se na četiri stuba – životnoj sredini, ljudima, upravljanju i ekonomiji. Aviokompanija konstantno radi na svom ekološkom otisku i ugljeničnom intenzitetu, usavršavanju zaposlenih, društveno ekonomskom doprinosu regionima u kojima posluje i na jačanju svog korporativnog upravljanja.


Na osnovu Nagrade za izvrsnost za 2022. godinu CAPA – Centra za vazduhoplovstvo

1. april, 2022 – 31. mart, 2023.

60,7 grama po putniku/km u F22 (1. april, 2021 – 31. mart, 2022)

Na osnovu poslednjih javno obelodanjenih informacija o emisijama koje se primenjuju na 12-mesečni period (Ryanair, EasyJet). Zbog razlika u periodu izveštavanja, brojke i vremenski okvir nisu u potpunosti usklađeni.

O Marija Nikolić

Proveri takođe

Young Lions Srbija okuplja mlade kreativce – Podržavamo mlade, afirmišemo Srbiju

Srbija i ove godine traži nove mlade zvezde komunikacijske industrije – počinju prijave za takmičenje Young …

, Položena vremenska kapsula u temelje budućeg RIVA shopping centra u Velikoj Plani, Gradski Magazin

Položena vremenska kapsula u temelje budućeg RIVA shopping centra u Velikoj Plani

„Gradnjom RIVA shopping centra na više od 6.000 m2 i uključivanjem firmi iz Velike Plane …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin