, WIZZ AIR POTVRĐUJE POZICIJU NAJZELENIJEG IZBORA PUTOVANJA AVIONOM, Gradski Magazin

WIZZ AIR POTVRĐUJE POZICIJU NAJZELENIJEG IZBORA PUTOVANJA AVIONOM

, WIZZ AIR POTVRĐUJE POZICIJU NAJZELENIJEG IZBORA PUTOVANJA AVIONOM, Gradski MagazinWizz Air je potvrdio svoju lidersku poziciju u sektoru kao ’najzeleniji’ izbor putovanja avionom pokretanjem kampanje na polju održivosti – „Wizz Air – letite ’najzelenije’“.

U okviru kampanje u oblasti održivosti ove avio-kompanije za podizanje svesti o njenoj poziciji kao ’najzelenijeg’ izbora putovanja avionom, generalni direktor Wizz Aira Jožef Varadi je napisao otvoreno pismo klijentima u kojima navodi sedam razloga zašto je Wizz Air ’najzeleniji’ izbor putovanja avionom i savetuje im da donesu pravu odluku kada nameravaju da lete.

Wizz Air je avio-kompanija sa najvećom stopom rasta u Evropi i teži da svakog dana opsluži sve više putnika na najodrživiji način. Ako nameravate da putujete, evo sedam razloga zašto je Wizz Air vaš ’najzeleniji’ izbor:

  1. putnik koji putuje Wizz Airom u proseku ostvaruje ugljenični otisak od samo 57,2 grama po putniku na svaki pređeni kilometar (pre kovida). Kada bi svaka avio-kompanija bila efikasna kao Wizz Air, evropske emisije CO₂ od vazduhoplovstva bi se preko noći smanjile za 34%.
  2. Wizz Air ne leti polupraznim avionima kako bi izbegao nepotrebno zagađenje.
  3. Wizz Air nema sedišta u biznis klasi, koja su još jedan primer nepotrebnih emisija.
  4. Ova avio-kompanija leti samo na direktnim linijama. Jedno uzletanje, jedno sletanje, bez povezanih letova, bez dodatnog sagorevanja goriva.
  5. Wizz Air ima najmlađu, najmoderniju flotu među konkurentskim evropskim avio-kompanijama sa preko 50 aviona.
  6. Ova avio-kompanija koristi motore i avione svetske klase koji su ključni za niske emisije.
  7. Nijedna Wizz Airova linija nema direktnu alternativu putovanja vozom kraćeg od četiri sata.

Wizz Air je ponosan što ima najniže emisije CO₂ po putniku na svaki pređeni kilometar u Evropi i posvećen je daljem smanjenju svojih emisija CO₂ za 25% do 2030. u poređenju sa nivoima iz 2019. godine.

Wiz Air ima jednu od najmlađih flota na svetu koja se trenutno sastoji od 149 aviona modela Airbus A320/1/neo, uz prosečnu starost od 5 godina – što je daleko ispod proseka za sektor (oko 10 godina). Prosečna starost aviona ove avio-kompanije će nastaviti da se smanjuje na 3,6 godina do 2024, a zatim i na 3,2 godine do 2026. godine, što dodatno potvrđuje stalnu posvećenost održivosti ove avio-kompanije.

„Wizz Air je ambiciozna avio-kompanija sa strategijom čiji cilj je da kompanija poraste na 500 aviona u narednoj deceniji na osnovu ponude pristupačnih putovanja za sve. Ova kampanja pokazuje kako rast i održivost mogu zajedno da se postignu i savetuje putnike da razmotre činjenice i tehnologiju današnjice umesto praznih obećanja koja se odnose na budućnost kada nameravaju da lete“, izjavio je Jožef Váradi, generalni direktor Wizz Aira.

„Dekarbonizacija putovanja avionom može da se ostvari samo kroz inicijative širom celog sektora i zato pozdravljamo ambiciju Wizz Aira“, rekla je Džuli Kičer, izvršna potpredsednica zadužena za korporativne poslove i komunikaciju u kompaniji Airbus. Wizz Air je ukupno naručio blizu 500 Airbus aviona i ima flotu od njih preko 140, što samo potvrđuje njegovu rešenost da leti najnovijim i najefikasnijim avionima. Zajednički rad sa avio-kompanijama kao što je Wizz Air, u kombinaciji sa novim tehnologijama u bliskoj budućnosti, govori da naš sektor ostvaruje konkretan napredak ka održivim putovanjima avionom.“

Za više informacija o kampanji u oblasti održivosti „Wizz Air – letite ’najzelenije’“ posetite: www.wizzair.com/en-gb/greenest

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, Značajne promene na čelu kompanije Nelt u Bosni i Hercegovini, Gradski Magazin

Značajne promene na čelu kompanije Nelt u Bosni i Hercegovini

Cerovina novi potpredsednik Grupe, Sikimić od 1. maja nova izvršna direktorka Nelt Grupa je u …

, Otvoren je novi salon Forma Ideale u poslovnom delu Sava Centra, Gradski Magazin

Otvoren je novi salon Forma Ideale u poslovnom delu Sava Centra

„Za svaki deo vašeg doma, u svakom delu Beograda“ Novi Forma Ideale salon, šesti po …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin