, Završena šesta sezona projekta Coca-Cola podrška mladima  Znanjem osnaženo više od 2.000 mladih, Gradski Magazin

Završena šesta sezona projekta Coca-Cola podrška mladima Znanjem osnaženo više od 2.000 mladih

, Završena šesta sezona projekta Coca-Cola podrška mladima  Znanjem osnaženo više od 2.000 mladih, Gradski MagazinOvako izgleda podrška mladima u pravom smislu te reči“, jedan je od komentara koji na najbolji način opisuje šestu sezonu projekta Coca-Cola podrška mladima u Srbiji.   Više od 2.000 polaznika ovogodišnjeg ciklusa imalo je priliku da čuje, kroz online i offline predavanja, 15 predavača iz zemlje i regiona i dobije savete za uspešnu karijeru, kao i za savladavanje različitih izazova sa kojima se mladi suočavaju.

U šestoj sezoni jednog od najvećih neformalnih programa za osnaživanje mladih u našoj zemlji, kroz niz potpuno besplatnih predavanja, polaznici su naučili kako da svoju ideju preobrate u uspešan biznis, da taj isti biznis promovišu u eri društvenih mreža i kako da rešavaju eventualne probleme koji ih čekaju na tom putu od ideje do biznisa i da prevaziđu neuspehe. Među temama su se našle i meke veštine i saveti za mlade kako da se nose sa promenama, stresom, da steknu samopouzdanje i osnaže se za karijerni razvoj.

Šesta sezona bila je najuspešnija i najsveobuhvatnija do sada, jer smo uspeli da okupimo veliki broj mladih ljudi željnih da znanje stečeno kroz formalno obrazovanje nadograde praktičnim i korisnim veštinama. Ponosni smo na činjenicu da je za šest godina više od 10.000 mladih svoju novu snagu dobilo upravo zahvaljujući programu Coca-Cola podrška mladima. Najviše nas raduje što često dobijamo komentar da biramo najbolje predavače i činimo znanje dostupnim“, rekla je Tijana Grujić, menadžerka za partnerstva sa lokalnom zajednicom u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

Posebna vrednost programa Coca-Cola podrška mladima je što okuplja partnere koji su prepoznali važnost neformalne edukacije, ali i to što program konstantno dopunjava teme, idući u korak sa aktuelnim vremenom i potrebama mladih.

Program Coca-Cola podrška mladima biće nastavljen i naredne godine, kako u Srbiji, tako i na ostalim tržištima na kojima posluje kompanija Coca-Cola HBC, koja kroz ovu platformu želi da osnaži ukupno milion mladih u zajednicama gde posluje.

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, Veštačka inteligencija je u modi, evo i zašto, Gradski Magazin

Veštačka inteligencija je u modi, evo i zašto

Tehnologija se razvija iz dana u dan i pravi je izazov ići u korak sa …

, Odabir idealnog trpezarijskog stola – estetika, dimenzije i funkcionalnost, Gradski Magazin

Odabir idealnog trpezarijskog stola – estetika, dimenzije i funkcionalnost

Kada razmišaljamo o odabiru dobrog trpezarijskog stola, postoji nekoliko faktora na koje bi trebalo da …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin