Ovo saopštenje nije pisala veštačka inteligencija., Ovo saopštenje nije pisala veštačka inteligencija…, Gradski Magazin

Ovo saopštenje nije pisala veštačka inteligencija…

Da je veštačka inteligencija poprilično aktuelna i inspiršuća tema, pokazao je i kretivan tim beogradske agencije za integrisane komunikacije Represent Communications. Sa ciljem da pošalje jasnu poruku kandidatima i budućim kolegama, nastalo je neobično oglasno rešenje koje je izazvalo veliku pažnju na društvenim mrežama.

Ovo saopštenje nije pisala veštačka inteligencija., Ovo saopštenje nije pisala veštačka inteligencija…, Gradski Magazin
Ovo saopštenje nije pisala veštačka inteligencija... 3

‚‚ Razlog zašto je ova kampanja izazvala lavinu pozitivnih reakcija i komentara je vrlo jednostavan – bavi se temom koja je ljudima veoma značajna. Iako je u pitanju oglas za posao za dizajnere, tema je sve aktuelniji strah od toga da li će nas veštačka inteligencija zameniti, te da li će naše sadašnje kvalifikacije biti dovoljne da zadržimo poslove kojima se bavimo. Naš tim je ovom kampanjom nadišao uobičajeni oglas za posao demonstrirajući duhoviti trijumf ljudske kreativnosti nad mašinama i to je ono što je ovu kampanju učinilo do te mere uspešnom da dobijamo i desetostruko više prijava nego u običajenim okolnostima,“ izjavio je Vladimir Ćosić, kreativni direktor Represent Communications-a.

Represent Communications je ovim oglasnim rešenjem pokrenuo na razmišljanje, otvorio nove teme što je zapravo i bila incijalna ideja, prevazići standardne okvire, spojiti aktuelno i očigledno u jednoj poruci tj vizuelnom rešenju i najvažnije od svega u fokus staviti značaj ljudskog faktora.

Agencija za integrisane komunikacije, Represent Communications, jedna je od prvih profesionalnih agencija specijalizovanih za kreiranje i sprovođenje kampanja integrisanih komunikacija, organizaciju i sprovođenje kampanja podizanja svesti i informisanja, kampanja zagovaranja i kampanja sa ciljem promene percepcije i stava, digital i content marketing, sprovođenje istraživanja i analiza, medijske analize, evaluaciju uspešnosti kampanja, kriznu komunikaciju, edukaciju u različitim oblastima, izradu tehnika i alata u kreiranju internih komunikacija i pripremu marketinških i informativnih materijala.

O Marija Nikolić

Proveri takođe

, NIJEDNA ĆELIJA U ORGANIZMU NE MOŽE PRAVILNO DA FUKCIONIŠE BEZ DOVOLJNE KOLIČINE DHA, Gradski Magazin

NIJEDNA ĆELIJA U ORGANIZMU NE MOŽE PRAVILNO DA FUKCIONIŠE BEZ DOVOLJNE KOLIČINE DHA

Vid, nervni sistem, kardiovaskularni sistem, imunski sistem – doslovno svaka ćelija u našem organizmu zavisi …

, Promocija MotorLanda u Vespa Baru, Gradski Magazin

Promocija MotorLanda u Vespa Baru

AK Kompresor organizovala je promociju MotorLanda u Vespa Baru, novog prodajnog salona i servisa za …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Gradski Magazin